
Zaczynali jako studio projektowe, dziś tworzą jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek premium. W sezonie wiosna-lato 2018 twórcy MMC, Ilona Majer i Rafał Michalak powracają „do korzeni”. A konkretnie, na łódzką Akademię Sztuk Pięknych, gdzie wszystko tak naprawdę się zaczęło.
Marka MMC w tym roku skończy 22 lata. Być może właśnie dlatego jej założyciele, Ilona Majer i Rafał Michalak akurat teraz postanowili wyruszyć ze swoją kampanią w sentymentalną podróż po zakamarkach łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych? To przecież tam się poznali, tam odkryli swój styl, tam zaczęli też pracę nad marką, która, początkowo jako studio projektowe, miała stanowić w pełni autorski i niepodobny do innych koncept.


MMC Studio Design od początku był projektem, w którym Michalak i Majer mogli dawać upust swojej kreatywności. Jego zapleczem finansowym były honoraria, jakie projektanci otrzymywali za pracę dla popularnych, polskich marek (m.in. Hexeline, Caterina czy Si-Mi), nigdy nie „związali się” na stałe z żadną gwiazdą, co było i jest praktyką dość powszechną na polskim rynku. Szybko wypracowali sobie też rozpoznawalną estetykę i projekty: zdekonstruowane, oversize’owe żakiety, puchowe kurtki, szerokie dżinsy, metaliczne płaszcze i kamizelki.


Za kampanię na tegoroczną wiosnę i lato odpowiedzialna jest po raz kolejny współpracująca z marką Aldona Karczmarczyk. Kolekcja damska i męska to wszystko, z czego Michalak i Majer są znani najlepiej – wśród propozycji na nowy sezon znajdziemy długie, koszulowe sukienki zestawione z mięsistym kardiganem w graficzne wzory, obszerne garnitury w kratę wykańczane piórami, modele bazujące na asymetrii i kontrastowej grze kolorem, a – w przypadku projektów dla panów – minimalistyczne płaszcze, koszule z zabudowaną górą i lekkie, zapinane na ukos „wiatrówki”. To kolejna oryginalna i świetnie zrealizowana inicjatywa MMC.


Zdjęcia: Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists
Modelka: Wiktoria / NEVA Models
Model: Marcely / NEVA Models
Stylizacja: Paweł Kędzierski
Makijaż: Wilson
Fryzury: Michał Bielecki
Asystent fotografa: Kuba Krul & Maciej Niemojewski
Asystent stylisty: Kamil Macionczyk
Retusz: Dominik Herman
Produkcja: Rej Productions
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.