Zapach uchwycony w kadrze
Intensywny, prowokacyjny, fascynujący zapach. Natura współczesnej kobiety zamknięta w nietuzinkowym flakoniku w kształcie czerwonej szpilki. Nowe perfumy od Caroliny Herrery – Very Good Girl – wystąpiły w sesji zdjęciowej w towarzystwie Joanny Horodyńskiej, Kasi Struss, Zuzanny Bijoch i Magdaleny Boczarskiej.
Delikatność i siła, inteligencja i uroda, stanowczość i empatia – współczesne kobiety są pełne sprzeczności. Tworząc zapach Very Good Girl, marka Carolina Herrera inspirowała się właśnie dwoistą, nieprzewidywalną, wielowymiarową naturą nowoczesnych kobiet. Te same cechy uosabia najnowszy zapach nowojorskiej projektantki Very Good Girl. –Według mnie wszystkie kobiety, w tym również ja sama, posiadamy tę dwoistą naturę. Mogę identyfikować się z ideą, że jesteśmy miłe i dobrze ułożone, ale niekiedy odczuwamy potrzebę bycia trochę „niegrzecznymi”, kiedy chcemy zdobyć to, czego pragniemy – przekonuje Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna Domu Herrera Fragrances.
Nowość w rodzinie kompozycji Very Good Girl to olfaktoryczna przygoda z twistem. Podobnie jak poprzedni zapach od Caroliny Herrery, zachwyca kwiatowo-owocową kompozycją, ale zaskakuje mocą. W Very Good Girl najpierw czujemy porzeczkę, połączoną z egzotyczną energią owocu liczi. Następnie do gry wchodzą tajemnicze, ciepłe nuty róży. Ten jeden z najważniejszych składników w historii perfumiarstwa przez lata powracał w niezliczonych wcieleniach.
W przypadku Very Good Girl wszechogarniający, uwodzicielski, unikatowy aromat róży posłużył za asa w rękawie kreatorki zapachu Louise Turner. Końcowym rozbłyskiem w kompozycji Very Good Girl jest woal wetiweru w nucie głębi. Ten surowy, przywołujący na myśl zapach drewna, składnik często wykorzystywany jest w zapachach męskich – pojawił się także w perfumach Bad Boy Caroliny Herrery. W Very Good Girl wetiwer tworzy zaskakujący kontrapunkt, łącząc się z ciepłem wanilii.
Tak wyjątkowy zapach wymagał odpowiedniej oprawy. Podobnie jak w przypadku poprzedniego zapachu z rodziny Good Girl, nie mogło się obyć bez strzelistego flakonu na szpilce. W przypadku Very Good Girl zyskał nowe wykończenie w postaci ognistej czerwieni. Czerwień – charakterystyczny kolor domu mody Caroliny Herrery – wyróżnia również kolekcje ubrań, akcesoriów i makijażu.
Zapach Very Good Girl został bohaterem sesji zdjęciowej z czterema wyjątkowymi kobietami, które podobnie jak Karlie Kloss, ambasadorka perfum, uosabiają jego ducha. Znane ze światowych wybiegów top modelki Kasia Struss i Zuza Bijoch, stylistka i modelka Joanna Horodyńska oraz aktorka Magdalena Boczarska pokazują dwoistą naturę kobiecości.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.