Znaleziono 0 artykułów
26.07.2024

„Beauty is not copy-paste” to kampania o unikalnym pięknie

26.07.2024
Smart Aging Clinic prezentuje nową odsłonę kampanii społecznej „Beauty is not copy-paste” (Fot. Materiały prasowe)

Nowa odsłona kampanii społecznej Smart Aging Clinic „Beauty is not copy-paste” zwraca uwagę na problem negatywnego wpływu mediów społecznościowych na postrzeganie własnego wyglądu. Film promujący kampanię to przekaz, dzięki któremu młode osoby pokazuja, odwołując się do własnych doświadczeń, jak ważna jest akceptacja siebie.

O tym, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na to, jak postrzegamy samych siebie, mówi się od dawna. W wirtualnym świecie, gdzie wszystko wydaje się doskonałe, łatwo stracić pewność siebie, a problem ten w szczególności dotyczy młodych ludzi. Negatywny wpływ mediów ma oczywiście związek z porównywaniem się do innych, w wyniku czego pojawia się brak akceptacji siebie, poczucie wstydu i bycia niewystarczającym, co powoduje starania, by zyskać akceptację lub przynależność do grupy.

Potwierdza to raport „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”, przeprowadzony przez fundację Unaweza. Jedna na trzy młode osoby nie lubi siebie, jedna trzecia uczniów i uczennic ocenia samych i same siebie przez pryzmat swojego wyglądu, a 29,3% uczniów regularnie postępuje wbrew sobie, aby być akceptowanym przez innych. Wyniki są niepokojące i wskazują na poczucie bezsilności wśród młodzieży.


Kampanię „Beauty is not copy-paste” promuje film „Wyjątkowi”

Klinika Smart Aging Clinic, w odpowiedzi na ten pogłębiający się problem, prezentuje nową odsłonę kampanii społecznej „Beauty is not copy-paste”. Akcja ma zachęcić młodych ludzi do rozwijania samoświadomości i dbania o zdrowie psychofizyczne.

– Wyniki raportu to tylko część znacznie szerszego obrazu, pokazującego aktualny stan zdrowia psychicznego młodych i zwracającego uwagę na ich problemy z tożsamością, samoakceptacją czy budowaniem pewności siebie. Dzięki kampanii „Beauty is not copy- paste” chcemy o tym nie tylko głośno mówić, ale również działać tak, aby smutne statystyki stały się przeszłością, a nie były przyszłością młodych ludzi – mówi Klaudia Witczak, założycielka Smart Aging Clinic.

Kampanię promuje film „Wyjątkowi” z udziałem niezwykłych młodych osób: Aleksandry Poślady, Karoliny Marii Półtoraczyk oraz Łukasza Bogusławskiego. Trójka bohaterów na podstawie swoich doświadczeń opowiada o tym, jak ważna jest dla nich akceptacja siebie i pielęgnowanie własnej wyjątkowości. W ten sposób stworzyli apel o zmianę społeczną.

Wiktoria Melaniuk
  1. Uroda
  2. Premiery urodowe
  3. „Beauty is not copy-paste” to kampania o unikalnym pięknie
Proszę czekać..
Zamknij