Znaleziono 0 artykułów
15.10.2020

Sonia Szóstak za obiektywem kampanii COS

Pola Dąbrowska

Miękkość, ciepło bijące z materiałów i palety barw oraz Sonia Szóstak za obiektywem – najnowsza kolekcja szwedzkiej marki COS Wrap Up in Timeless Textures to odtrutka na jesienną chandrę. 

Sonia Szóstak, polska fotografka, absolwentka łódzkiej Filmówki i stała współpracowniczka „Vogue Polska”, w swoich pracach nastrój buduje przede wszystkim za pomocą naturalnego światła. Rezygnuje ze zbędnych elementów i koncentruje się na samej postaci, a tym razem także na ubraniach. 

(Fot. Sonia Szóstak)

W kolekcji COS znalazły się wełniane peleryny, kaszmirowe szale i wiązane bawełniane sukienki pozwolą zbudować warstwy. Marka skoncentrowała się przede wszystkim na funkcjonalności i ponadczasowości, wykorzystując neutralne kolory oscylujące wokół szafirowego, ecru, beży, gołębiej szarości i czerni. Luksusowe materiały pochodzące ze zrównoważonych źródeł pozwoliły zaprojektować oversize;owe koszule, przytulne topy oraz długie pikowane kamizelki, na które można narzucić obszerne płaszcze.

(Fot. Sonia Szóstak)


Zdjęcia: Sonia Szóstak
Stylizacja: Clare Richardson
Fryzury: Yumi Nakada Dingle
Makijaż: Siddhartha Simone
Modelki: Kerolyn Soares & Fernando Cabral

 

1/8Sonia Szóstak za obiektywem kampanii COS

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Sonia Szóstak za obiektywem kampanii COS
Proszę czekać..
Zamknij