Marka Spadiora dołącza do akcji Różowa Wstążka. Jej wyjątkowa apaszka Feminimal w fuksjowym kolorze, która powstała z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, to symbol solidarności z kobietami walczącymi o zdrowie. Cały zysk ze sprzedaży tego pięknego dodatku zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
W październiku, miesiącu poświęconym profilaktyce raka piersi, marka Spadiora wprowadza do oferty wyjątkową, limitowaną apaszkę Feminimal w kolorze różowym. To nie tylko piękny dodatek do garderoby, lecz także gest wsparcia, ponieważ zysk z jej sprzedaży w całości zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Ta charytatywna inicjatywa to ukłon w stronę kobiet, które walczą o zdrowie.
Apaszka Feminimal jest zarówno symbolem solidarności, jak i manifestem różnorodności kobiecego piękna. Wzór inspirowany naturą ma przypominać o tym, że każda z nas jest wyjątkowa, niezależnie od tego, jaką drogę przeszłyśmy. Jak podkreśla Marta Lech-Maciejewska, właścicielka marki, sama zmagająca się z chorobą: – W październiku róż staje się manifestem kobiecości, niezwykłej siły, opowieści o odwadze, doceniania i samoakceptacji. Od samego początku Spadiorze przyświecał cel, by na jedwabiu poruszać tematy ważne społecznie. Dzięki różowej apaszce możemy afiszować swoje uczucia i wspierać kobiety.
Oprócz tego właścicielka Spadiory angażuje się w promocję innej inicjatywy - Czerwonej Teczki. Jest to pomysł Stowarzyszenia Puckie Hospicjum jako uzupełnienie kampanii Zaufaj bliskości, mający na celu uporządkowanie najważniejszych dokumentów i instrukcji dla bliskich na wypadek śmierci. To wyraz troski i odpowiedzialności, który pozwala rodzinom łatwiej przejść przez trudne chwile. Spadiora to brand modowy, ale również marka głęboko angażująca się w kwestie społeczne, stawiając na pierwszym planie wsparcie dla kobiet.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.