Natychmiastowy efekt pogrubionych rzęs jeszcze nigdy nie był tak łatwy do osiągnięcia. Wszystko dzięki nowej kolekcji produktów do makijażu oczu Chanel i maskarze, która stanie się waszą najlepszą przyjaciółką.
– Kontakt wzrokowy to najbliższa forma kontaktu z drugą osobą, bez dotykania jej – mówi Kristen Stewart ambasadorka marki Chanel. – Oczy to najbardziej szczera część nas – dodaje po chwili aktorka w wideo promującym nowości beauty francuskiego domu mody.
W najnowszej kampanii produktów do makijażu oczu Chanel 2018 Eyes Collection Lucia Pica czerpała inspiracje z magii nocy, która jest symbolem nieskrępowanej wolności. Global Creative Designer Makijażu i Koloru Chanel oprócz cieni do powiek i kredek proponuje rewolucyjny tusz do rzęs w odcieniu głębokiej czerni. Zapewniająca ekstremalne pogrubienie swoje niezwykłe właściwości zawdzięcza szczoteczce wydrukowanej w technice 3D.
Innowacyjna technologia, którą wykorzystano do stworzenia przełomowego designu, została opatentowana przez francuski dom mody. Skomplikowany proces powstawania szczoteczki obejmuje m.in etap przygotowania polimerowej powłoki, a także jej laserową obróbkę. Powstałe modele są ostatecznie czyszczone specjalną techniką, która pozostaje tajemnicą marki. Kontrola jakości i testy mechaniczne to już ostatni etap tworzenia maskary Le Volume Révolution de Chanel, która dzięki prowitaminie wzmacnia nasze rzęsy z każdą aplikacją.
Jak więc stworzyć spojrzenie, które hipnotyzuje? Struktura plastra miodu zastosowana w produkcie pozwala nabrać jego idealną ilość, która już przy pierwszym pociągnięciu pięknie uwalnia się na rzęsach. Efekt? Perfekcyjny makijaż na jesień!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.