Sportowa odsłona współpracy BIZUU i „Atomówek”
Legginsy z wysokim stanem, kolorowe T-shirty, szorty z wbudowanymi obcisłymi spodenkami i haftowane dresy. Dobrze znana wszystkim współpraca BIZUU z Turner Broadcasting System – właścicielem Cartoon Network – w tym sezonie pokazuje sportowe oblicze. Inspiracją do powstania kolekcji był po raz kolejny żywiołowy świat „Atomówek”, a kampanię stworzono we współpracy z założycielką Yoga Beat Studio, Karoliną Erdmann.
W kampanii promującej pierwszą sportową kolekcję BIZUU próżno szukać modelek. Projektantki zgodnie uznały, że jej funkcjonalny, energetyczny i dziewczęcy charakter znacznie lepiej oddadzą instruktorki jogi – zdyscyplinowane profesjonalistki, ale też kreatywne pasjonatki. Nie oznacza to oczywiście, że BIZUU Sport x Atomówki to linia przeznaczona jedynie do doskonalenia pozycji kwiatu lotosu i psa z głową w dół. Obcisłe legginsy, dresy i koszulki równie dobrze sprawdzą się podczas pilatesu, aerobiku, intensywnych ćwiczeń interwałowych czy tańca.
W sportowej kolekcji BIZUU dizajn zdaje się odgrywać równie dużą rolę, co technologia. Twórcy postawili na oddychające, termoaktywne materiały, które szybko schną i nie tracą na jakości z biegiem czasu. Jak przystało na BIZUU, w linii Sport x Atomówki dominują nasycone kolory: intensywne róże, żółcie i czerwienie, ale też stonowane szarości i ponadczasowa czerń. Nie mogło zabraknąć także wzorów z wizerunkiem Bójki, Bajki i Brawurki, które zdobią lampasy spodni, legginsy, body i dopasowane koszulki.
Kampania promująca kolekcję powstała we współpracy z Karoliną Erdmann – założycielką Yoga Beat Studio. Za zdjęcia odpowiedzialna była Ania Powałowska.