Francuski sposób na cienie pod oczami
To, jak ważna jest to kwestia, pokazuje Instagram – już ponad 500 mln postów dotyczy cieni pod oczami. Marka Caudalie udowadnia jednak, że z podkówkami można sobie poradzić. Poznajcie Krem Rozjaśniający pod Oczy Vinoperfect.
Mało kto wie, że cienie pod oczami nie są jednego rodzaju: niebieskie, fioletowe, brązowe, a nawet bardzo ciemne, tzw. czarne. Mogą pojawiać się sporadycznie, po nieprzespanej nocy czy męczącej podróży, i znikać. Zdarza się też, że na stałe wkomponowują się w urodę twarzy. Na przykład z powodu złego mikrokrążenia krwi, co nasila się z wiekiem, ale i wskutek wytworzenia się nadmiernej ilości melaniny, pigmentu odpowiedzialnego za zabarwienie skóry. Zła wiadomość jest taka, że bardzo trudno je zniwelować. Dobra – że to możliwe.
Krem, który rozjaśnia spojrzenie
Do niedawna jedynym sposobem na sińce pod oczami było zakrywanie ich za pomocą mocno napigmentowanego korektora. Każdy, kto miał „podkówki”, marzył o gumce myszce do cieni. Dziś marzenie to powoli się spełnia – za sprawą Kremu Rozjaśniającego pod Oczy Vinoperfect, hitu marki Caudalie.
Jest przebadany okulistyczne i klinicznie, ale przede wszystkim ma udowodnioną skuteczność na wszystkie rodzaje cieni – o każdej barwie i z (prawie) każdej przyczyny ich powstania. Zawiera trzy wyjątkowo aktywne składniki: winiferynę, kofeinę i niacynamid. Pierwszy rozjaśnia skórę nawet 62 razy skuteczniej niż witamina C, drugi wspomaga mikrokrążenie krwi, trzeci wyrównuje koloryt delikatnej skóry wokół oczu.
Vinoperfect, numer 1 na przebarwienia we Francji
Żeby zauważyć efekt rozjaśnienia cieni pod oczami – co zgłosiło 86 proc. ochotniczek testujących produkt – zaleca się go stosować codziennie, rano i wieczorem. Specjaliści od pielęgnacji podpowiadają, żeby tubkę kremu trzymać w lodówce i nakładać na skórę ceramicznym aplikatorem, chłodny dotyk jeszcze odświeży spojrzenie. Dobrym pomysłem jest też stosowanie pozostałych kosmetyków na przebarwienia z linii Vinoperfect. Żadna zmiana, nawet zmarszczki, nie postarza tak jak przebarwienia. Według badań niejednolity koloryt cery sprawia, że skóra wygląda na starszą i w gorszej kondycji niż jest w rzeczywistości.
Kolekcja Vinoperfect jest bestsellerem marki Caudalie. Otwiera ją numer 1 wśród wszystkich produktów przeciw przebarwieniom we Francji – Serum Rozjaśniające Przebarwienia (po zużyciu jego jednego opakowania zabarwienie plam zmniejsza się aż o 63 proc., co potwierdzają testy kliniczne).
Dopełniają je Krem Rozjaśniający Przebarwienia na dzień, przy okazji rozświetlający cerę nawet bez makijażu, oraz Glikolowy Krem Przeciw Przebarwieniom na Noc (z kwasem glikolowym, działa na naskórek podczas snu), jest tu też łagodnie Złuszczająca Maseczka Glikolowa (w 10 minuta zdejmuje szarość z twarzy), Glikolowa Skoncentrowana Esencja Rozświetlająca, a nawet Krem do Rąk przeciw Przebarwieniom. Wszystkie kosmetyki są dostępne w Polsce.
Caudalie, co warto wiedzieć o marce?
Ci, którzy dopiero teraz odkrywają Caudalie, powinni też wiedzieć o wegańskiej i naturalnej formule kosmetyków – Krem Rozjaśniający pod Oczy jest bezzapachowy i zawiera 97 proc. składników naturalnego pochodzenia (pozostałe kosmetyki podobnie). Wszystkie są wolne od PEGS czy silikonów. Ukłon w stronę przyrody to zresztą gest założycielski Caudalie.
Marka powstała ponad 30 lat temu w sercu Bordeaux, w winnicy zamku Smith Haut Lafitte. Inspiracją był zachwyt nad antyoksydacyjnymi właściwościami pestek winogron, które są najsilniejsze ze wszystkich roślin. Tak zrodził się pomysł wykorzystania polifenoli w pielęgnacji i powstała firma kosmetyczna – z naciskiem na „-etyczna” – bo za punkt honoru stawiająca sobie dbałość nie tylko o urodę, ale i o planetę.
To w Caudalie po raz pierwszy, w 2001 roku, opatentowany został słynny resweratrol, naturalna substancja aktywna o właściwościach ujędrniających i zapobiegających starzeniu. Tu tworzone są doskonałe, a przy tym niezwykle przyjemne dla zmysłów formuły. A samo słowo „Caudalie” łączy świat kosmetyków z tradycją winiarską, od której się zaczął – to termin z dziedziny winoznawstwa. Oznacza jednostkę, którą mierzy się czas, przez jaki smak wina pozostaje w ustach po degustacji.
Konkurs Caudalie i Lilou „Pokaż swój blask”
Caudalie i biżuteryjna marka Lilou połączyły siły i razem przygotowały konkurs „Pokaż swój blask”. Dwie marki, dla których piękno ma szczególne znaczenie, zapraszają do wysyłania swoich wizerunków. Wystarczy zrobić sobie zdjęcie lub nagranie, takie, które pokaże osobowość, a także zewnętrzne i wewnętrzne piękno, blask, i będzie inspirujące dla Caudalie i Lilou.
Nadesłane prace oceniać będzie jury, w którym zasiada m.in. top modelka Anna Jagodzińska, pierwsza Polka, która znalazła się na okładce amerykańskiego „Vogue’a”. Do wygrania są profesjonalna sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa gwiazd Mateusza Motyczyńskiego, biżuteria z kolekcji Sparkling Lilou o wartości 3200 zł oraz zestaw kosmetyków Caudalie o wartości 2000 zł. Więcej informacji na profilu marki Lilio na Instagramie www.instagram.com/bemylilou/.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.