Już w najbliższy weekend w The Designer Gallery na czytelników „Vogue Polska” i klientów Galerii Mokotów czeka druga odsłona Shopping Experience powered by Vogue Polska. Będzie można posłuchać dyskusji z udziałem ekspertów z branży mody i urody, zajrzeć do specjalnych stref tematycznych w wybranych butikach, a także spotkać się ze stylistami, którzy opowiedzą o aktualnych trendach i najnowszych kolekcjach marek.
26 i 27 października jedno z najlepszych centrów handlowych w kraju zmieni się w przestrzeń pełną inspiracji. Tak jak podczas wiosennej edycji Shopping Experience powered by Vogue Polska, w specjalnej Strefie Beauty DR IRENA ERIS będzie można porozmawiać o pielęgnacji, wykonać ekspresowy makijaż oraz poddać się wybranym zabiegom. W Strefie „Vogue Polska” będzie można spotkać się z przedstawicielami redakcji, napić się kawy, poczytać najnowszy numer magazynu, a także publikacje wydawnictwa Osnova. Co więcej, podczas paneli eksperci z branży mody i urody opowiedzą m.in. o polskich sukcesach za granicą, przyjrzą się motywowi tańca w modzie, a także odpowiedzą na pytanie: „Co tak naprawdę sprzedaje modę?”.
To jednak nie wszystko! W wybranych butikach, biorących udział w akcji, na klientów Galerii Mokotów będą czekały niespodzianki przygotowane przez magazyn „Vogue Polska” oraz spotkania ze stylistami. O najnowszych trendach oraz kolekcjach dostępnych w butikach opowie szefowa stylistów „Vogue Polska” Karolina Gruszecka, asystentki działu mody: Katarzyna Mioduska i Marta Zaczyńska, redaktorka online Michalina Murawska, a także styliści współpracujący z polskim wydaniem „Vogue’a”: Dagmara Radzikowska i Paweł Kędzierski.
Dagmara Radzikowska szkołę projektowania na kierunku wnętrzarstwo szybko zamieniła na Katedrę Ubioru łódzkiej ASP. Na przestrzeni lat pracowała dla takich magazynów jak „Cosmopolitan”, „Glamour” oraz „Twój Styl”. Od 6. edycji współpracuje z Kasią Sokołowską przy programie „Top Model” oraz odpowiada za styl aktorki Marii Dębskiej. Na co dzień zajmuje się również doradztwem personalnym w dziedzinie mody. Jest współautorką książki „Modnie i wygodnie. Jak trampki weszły na salony” oraz współtworzy markę z modą zrównoważoną TOUCHwear.
Paweł Kędzierski jest absolwentem Historii Sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Sztukę postanowił jednak zamienić na modę – najpierw w roli dziennikarza, następnie stylisty. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w magazynach „Pani” oraz „In Style”. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane dla takich marek ja MMC, Reserved, Medicine czy Pepsi.
Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny i nie wymaga rejestracji.
Sobota 26 października
12.00-12.45 Apart, JOOP, Mokobelle
13.00-13.45 Deni Cler, Massimo Dutti
14.00-14.45 Liu Jo, Longchamp
15.00-15.45 Max Mara, Uterque
16.00-16.45 Bohoboco, Furla
17.00-17.45 Guess. Patrizia Pepe
18.00-18.45 Lilou, Warsaw Concept Store
19.00-19.45 Swarovski, Hogl
Niedziela 27 października
12.00-12.45 Luisa Spagnoli, Nissa
13.00-13.45 Peek & Cloppenburg, Twinset
14.00-14.45 H&M, Levi's
15.00-15.45 Urban Stories, W.Kruk
16.00-16.45 Coccinelle, Lacoste
17.00-17.45 Marella, Solar
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.