
Włoska wyspa to gotowa scenografia do filmu: skaliste klify, białe wille, drzewa oliwne i cytrynowe. Nic dziwnego, że Capri należy do miejsc najchętniej odwiedzanych przez gwiazdy – czytamy w wakacyjnym wydaniu „Vogue Polska”. Wybieramy ubrania i dodatki, które pasują do klimatu kurortu.
W stronę słońca

Jackie Onassis i Brigitte Bardot spacerowały po wyspie i spędzały długie godziny na jej pięknych plażach. Niezbędny na Capri jest strój kąpielowy, najlepiej w klimacie retro. Była modelka Melissa Odabash poszukując idealnego bikini, postanowiła w końcu założyć własną markę. Jej stroje są kolorowe i wzorzyste. Jednoczęściowy kostium Corfu z wiązaniem na szyi i falbanką podkreśli biust. Energetyczny odcień żółtego będzie wyglądał pięknie z opaloną skórą.
Kamera(lny) koszyk

Projektanci puścili wodze fantazji. Oprócz klasycznych, dużych modeli, które znajdziemy w ofercie Loewe i Chloé, marki stawiają na kosze w rozmiarze XS oraz filuterne kuferki. Lato to przecież idealna okazja, żeby bawić się modą. Jeżeli macie miejsce w bagażu, spakujcie do niego Rose Camera Bag marki Kate Spade. Wiklinowy koszyk, który polecają redaktorki mody „Vogue Polska”, możemy przerzucić przez ramię i podziwiać wyspiarskie krajobrazy.
Zawsze happy end

Urlop w romantycznym miejscu to okazja, żeby powrócić do literackich historii miłosnych. „Duma i uprzedzenie”, „Perswazje”, a może „Emma”? Nieważne, czy czytacie je po raz pierwszy, czy czterdziesty trzeci. Narracja brytyjskiej pisarki, barwne opisy postaci, angielskie poczucie humoru i przede wszystkim szczęśliwe zakończenia będą idealnym towarzyszem długich godzin spędzonych na plaży.
Filtr na lato

Pamiętajmy, że ochrona przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym to inwestycja w dłuższą młodość skóry. Dermatolodzy są zgodni, że podstawą zdrowego opalania jest preparat z odpowiednim filtrem. Nawilżające mleczko do twarzy i ciała Diego Della Palma to produkt do każdego typu skóry, który chroni ją przed promieniowaniem UV. Rozpylacz zapewnia łatwą aplikację produktu, a zawarty w mleczku Bronzyl pozwala na szybsze uzyskanie złotobrązowej opalenizny.
W klimacie retro

Nikt nie nosił słomkowych kapeluszy z taką gracją jak Audrey Hepburn w filmie „Zabawna buzia”. Klasyczna kanotiera, w której również mogliśmy podziwiać aktorkę w produkcji z 1957 r., w kolekcji polskiej marki Paris + Hendzel nabiera współczesnego charakteru. Projektanci zachowują wysokie podbicie ręcznie wykonanego kapelusza, ale uzupełniają model szerokim rondem. Do tego czarna, elegancka wstążka i mamy nakrycie głowy stworzone na włoskie wakacje.

Pre-Fall

Projektanci Sportmax co sezon eksperymentują z fasonami, kolorami, a także tkaninami ubrań, wykorzystując w pracy nowe technologie. W kolekcji Pre-Fall 2020 „A sailor in the city” marka stawia na odcienie niebieskiego, bieli i czerwieni, które uzupełnia elegancką paletą beżu i czerni. Znajdziemy tu podkreślające figurę sylwetki, które projektanci uzyskali również przez wydłużone proporcje. Lekka sukienka bez rękawów w odcieniu ciepłego beżu to propozycja na romantyczną kolację na plaży.
Z dna morza

W swojej pracy Anna Pałubicka i Konrad Komorowski, duet stojący za marką 10 DECOART, inspirują się zarówno sztuką użytkową, podróżami, jak i twórczością najwybitniejszych artystów. Czerwone kolczyki, które kształtem przypominają koralowca z dna morza, pochodzą z kolekcji „African Essence”, w której projektanci odwołują się do natury oraz obrazów Henriego Rousseau.
Antyczna szafa

Christina Martini i Nikolas Minoglou łączą tradycyjne rzemiosło ze współczesnym designem. Jednocześnie w każdym projekcie podkreślają swoje zamiłowanie do mitologii i rzeźb antycznej Grecji. Klapki z elementami z białej skóry będą pasować zarówno do spodni, jak i zwiewnych sukienek.
Więcej modowych inspiracji i aktualnych trendów znajdziecie w wakacyjnym wydaniu „Vogue Polska”. Do kupienia w salonach prasowych i na Vogue.pl: www.vogue.pl/u/2X2VWV.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.