W świątecznej kampanii „Love, Always” marka Bimba Y Lola promuje przyjaźń, miłość, wolność. A to wszystko połączone z przyjemnością, jaką daje muzyka oraz taniec. W wideo z argentyńską wokalistką Nathy Peluso pojawia się wyjątkowy projekt hiszpańskiej marki – torba Chimo.
Model torby Chimo jest dostępny w pięciu wariantach o szerokiej gamie kolorystycznej. Są tu dwa zwierzęce printy w jaskrawych odcieniach –pomarańczowym i zielonym. Mamy też biel z kontrastowym logiem w fiolecie oraz czerń, połączoną z metaliczną ozdobą w żółtym kolorze. Model niebieski cały pokryty jest motywem okrągłego logo marki. Torby zostały wykonane ze skóry i tkaniny laminowanej. Dostępne są w rozmiarach małym i dużym.
Nathy Peluso jest główną bohaterką klipu „Love, Always” w świątecznej kampanii Bimba Y Lola
Bimba Y Lola to nie tylko moda – marka promuje sztukę i kulturę. Główną bohaterką wideo „Love, Always” jest międzynarodowa gwiazda Nathy Peluso. Klip opowiada o tym, jak dziewczyna wymyka się z domowej kolacji świątecznej, by spędzić czas ze znajomymi. W tle słychać przebój zespołu Snap! z lat 90. „Rhythm is a Dancer”.
Piosenkarka, autorka tekstów i performerka Nathy Peluso urodziła się w 1995 roku w Argentynie, dorastała w Hiszpanii. W swoich piosenkach, które szybko stały się hitami – „Corashe”, „Business Woman”, „Delito”, czy „Mafiosa” – łączy jazz z hip-hopem, neo soulem oraz salsą. Współpracowała między innymi z Christiną Aguilerą.
Za reżyserię i choreografię wideo „Love, Always” odpowiada kolektyw kreatywny (LA)HORDE oraz operator André Chemetoff, który zrealizował teledyski do utworów takich artystów jak Justice, czy Frank Ocean. Współtworzył także serial „Euforia”. (LA)HORDE działa od 2013 roku. Jego założyciele – Marine Brutti, Jonathan Debrouwer i Arthur Harel.
Marka Bimba Y Lola w Polsce pojawiła się w październiku 2021 roku. Na polskim rynku zadebiutowała z kolekcją na jesień-zimę 2021.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.