Wyreżyserowana przez nominowanego do Oscara Taikę Waititiego („Jojo Rabbit, „Star Wars”) świąteczna reklama Coca-Coli „List” opowiada o bliskości.
Dwuminutowy film przedstawia historię ojca, który otrzymuje od córki list – ma go dostarczyć do samego Świętego Mikołaja. Zapominając o jego wcześniejszym wysłaniu, wyrusza na Biegun Północny, aby Mikołaj otrzymał go na czas. To, co jest w nim zawarte, zaskoczy (i wzruszy) tatę.
Jak wyjaśnia Coca-Cola, tegoroczne przesłanie jest proste: „W te święta podaruj to, czego nikt inny nie może dać. Osobiście, poprzez rozmowę wideo czy krótką wiadomość. Znalezienie czasu dla tych, których kochasz, sprawia, że Boże Narodzenie jest naprawdę najbardziej wyjątkowym okresem w roku”. |
– Jako firma, Coca-Cola świętuje bożonarodzeniowy czas poprzez reklamy z podnoszącym na duchu przesłaniem jedności i radości – mówi Kris Robbens, dyrektor marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. – Nasza nowa reklama odzwierciedla prawdziwą magię Świąt Bożego Narodzenia – miłość, poczucie wspólnoty, potrzebę bycia razem.
Reklama „List” pojawi się w telewizji w grudniu i będzie wyświetlana tuż obok tradycyjnej „Coraz bliżej święta” ze słynną ciężarówką.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.