Hiszpańska marka Bimba Y Lola przygotowała wyjątkowy mikołajkowy prezent dla mieszkańców Warszawy. 6 grudnia przy wejściu do galerii Złote Tarasy otworzyła świąteczny pop-up marki „La Churrería”. Jego nazwa nie jest przypadkowa. Od godziny 10 do 18 na gości czekać będą prawdziwe hiszpańskie churros, podawane z aksamitną, gorącą czekoladą.
Pop-up będący częścią kampanii „VIVA! Znowu Święta!” redefiniuje sposób, w jaki celebrujemy ten wyjątkowy czas. W centrum uwagi znalazła się Rossy de Palma, ikona kreatywności, która swoją ekstrawagancką wizją dodaje świętom odrobiny surrealizmu i niezapomnianego humoru. Rossy pokazuje, że choinka wcale nie musi stać w kącie, zamiast tego może stać się częścią stylizacji. Świąteczne drzewko jako peruka? Czemu nie. Ta odwaga i swoboda w podejściu do tradycji sprawiają, że Bimba Y Lola pokazuje święta w zupełnie nowy sposób.
„La Churrería” to nie tylko uczta dla podniebienia, ale także przestrzeń, w której króluje radość, ze wspólnego spędzania chwil. To miejsce spotkań dla wszystkich, którzy szukają wyjątkowych doświadczeń i chcą na chwilę zanurzyć się w nieoczywistej, świątecznej atmosferze.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.