W bożonarodzeniowej kampanii marki Samsung, raper Sokół, w przewrotny sposób opowiada o magii świąt. I udowadnia, że nic nie jest w stanie zakłócić mu celebrowania tego wyjątkowego czasu w gronie najbliższych.
By Boże Narodzenie było udane, co roku wkładamy w nie wiele pracy i wysiłku. Tymczasem Wojtkowi Sokołowi wystarczy ekosystem Galaxy od Samsunga: słuchawki Galaxy Buds, których muzyka wprowadzi w świąteczny nastrój i zagłuszy wszelkie niepowodzenia, zegarek Galaxy Watch, który przypomni, że nadszedł czas na wieszanie światełek choinkowych, odkurzacz pionowy, który uprzątnie dom tuż przed przyjściem gości czy niezastąpiony smartfon. Wszystkie te sprzęty łączą się ze sobą niepostrzeżenie. W ten sposób nic nie zakłóca Sokołowi cieszenia się atmosferą świąt.
– »Nic« to słowo baza w naszej świątecznej kampanii. To tytuł płyty Wojtka oraz typowa polska odpowiedź na pytanie »co chcesz na święta?« – tłumaczy Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics. – Nic nie powinno też zakłócać naszego świątecznego czasu, podobnie jak nic nie zakłóca przełączania się między urządzeniami Galaxy. Towarzyszą nam one dyskretnie, abyśmy mogli w spokoju celebrować ten wyjątkowy czas.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.