Polska marka Ekcentrik wypuściła kolejną kolekcję. W linii ThunderBeats znajdziemy projekty ozdobione motywem pioruna, wśród nich komplet spodni i topu, body, crop top, bieliznę oraz rajstopy.
Piorun to element logo Ekcentrik. Kwestią czasu było więc, aby ozdobił także projekty marki założonej przez siostry Avelinę i Milenę Rach. Dla nich piorun reprezentuje elektryczność. Najnowsza kolekcja powstała z inspiracji Berlinem, muzyką techno i kulturą undergroundową. Kampania „Electric Instinct” nawiązuje do kultowych postaci kobiecych z thrillerów z lat 90. XX wieku: Mii Wallace z „Pulp Fiction”, matriksowej Trinity, czy Catherine Tramell z „Nagiego instynktu”.
W kolekcji ThunderBeats znalazł się elastyczne spodnie dzwony, modne crop topy z golfem, wygodne body, półtransparentne rajstopy i bielizna. Większość modeli występuje w dwóch wariantach kolorystycznych – beżu i czerni, a materiał każdej tkaniny ozdobiony został czarnymi piorunami. Założycielki marki zachęcają, aby bawić się modą i dowolnie miksować ze sobą projekty z portfolio Ekcentrik.
Zdjęcia: Natalia Skotnicka
Retusz: Aleksandra Wcisło
Asystent fotografa: Wiktoria Wolańczyk
Modelka: Julia Majewska
Makijaż: Kopa
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.