Korporacja PVH, do której należą obie marki, przekazała ponad milion dolarów na rzecz organizacji wspierających pracowników służby zdrowia, branżę mody oraz społeczność LGBTQ+ w czasie pandemii.
Skutki pandemii, podobnie jak inne sektory, odczuwa również branża mody, dlatego światowi giganci, a także projektanci i niezależne marki jednoczą siły, by stawić czoła kryzysowi. Do ich grona dołączyło PVH Corp., czyli amerykańska korporacja z blisko 140-letnią historią, do której portfolio należą takie marki jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Van Heusen, Arrow i True & Co.
W ramach pomocy PVH Foundation przeznaczy milion dolarów na rzecz walki z pandemią COVID-19. Część darowizny w wysokości stu tysięcy dolarów zostanie przekazana na rzecz Reakcyjnego Funduszu Solidarnościowego COVID-19, stworzonego przez Fundację Organizacji Narodów Zjednoczonych i Szwajcarską Fundację Filantropii. Celem funduszu, którego beneficjentem jest, m.in. Światowa Organizacja Zdrowia, jest wsparcie badań nad wirusem, upowszechnienie testów oraz przyspieszenie procesu tworzenia szczepionek i terapii.
PVH zapowiedziało również, że w najbliższym czasie dostarczy dwa miliony pakietów ochrony osobistej zespołowi szpitalu Montefiore w Nowym Jorku. Pierwsze pakiety, w których skład wchodzą fartuchy izolacyjne, maseczki i przyłbice, trafiły już do lekarzy, pielęgniarek i ratowników placówki.
Jednocześnie amerykańska korporacja postanowiła przekazać 50 tysięcy dolarów na rzecz funduszu kryzysowego „A Common Thread”, stworzonego przez „Vogue” i CFDA z myślą o początkujących projektantach, niezależnych markach i ich pracownikach, którzy szczególnie odczuli skutki pandemii.
W pomoc zaangażowały się również Calvin Klein i Tommy Hilfiger. Należące do PVH marki przekazują pakiety ochronne dla pracowników służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Holandii. Z kolei Globalny Fundusz Ratunkowy COVID-19 organizacji OutRight Action International, którego współzałożycielem i fundatorem jest Calvin Klein, będzie wspierać społeczność LGBTQ+ w czasie pandemii.
W czasie pandemii, z powodu której pracownicy wszystkich szczebli korporacji musieli przerwać pracę, PVH zapowiedziało zapewnienie niezbędnego wsparcia dla najbardziej potrzebujących.
Oprócz działań na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Holandii, PVH przekazało sumę dwóch milionów juanów, czyli ok. 275 tysięcy dolarów, na rzecz Chińskiego Czerwonego Krzyża, wspierającego walkę z pandemią w Azji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.