Trzecia kolekcja PINKO Reimagine od Patricka McDowella
PINKO jest eko. Po sukcesie kolekcji Reimagine na zimę 2020 i lato 2021 marka kontynuuje ekologiczne działania. Trzecia kolekcja z tej linii ponownie została zaprojektowana przez Patricka McDowella przy współpracy z dyrektorką kreatywną Cateriną Negrą. Kontrastowe połączenie dżinsu, zestawienie mocnych kolorów i zabawa formą królują w kreacjach na ten sezon.
Pietr Negra wraz z żoną Cristiną Rubin założyli firmę PINKO pod koniec lat 80. Marka tworzy ubrania dla niezależnych, silnych i świadomych kobiet. Unikalny i nowoczesny styl jest znakiem rozpoznawczym PINKO.
Londyński projektant Patrick McDowell znany z kolekcji upcyklingowych zrekonstruował dawne kreacje i nadał im nowy kształt, aby odświeżyć klasyczne projekty PINKO.
Kolekcja inspirowana jest stylem lat 90. i energią nowego millenium. W ofercie znajdziemy prostą koszulę z mikro wzorem, spodnie z wysokim stanem czy dżinsową kurtkę ze zdobieniami. Pojawi się również mini torebka z czerwonym serduszkiem. Kontrastowe połączenia tworzą unikalną i prowokacyjną garderobę w miejskim wydaniu.
“Nie mogę zapomnieć o Paris Hilton, Britney Spears, Spice Girls czy Christinie, które były ikonami stylu, pojawiały się w programach telewizyjnych, teledyskach i tworzyły trendy w początkach ery mediów społecznościowych. Zawsze fascynowało mnie, jak świat muzyki mediów społecznościowych oddziałują na masową skalę. Według mnie te światy posługują się tym samym kodem, co moda - pełnym różnorodności, kreatywności i zabawy” - powiedział Patrick McDowell.
Kolekcja jest już dostępna w wybranych sklepach PINKO i na stronie PINKO.com.