Marka Durex ruszyła z kampanią „Głośni w łóżku”, w której występują m.in. Jakub Kwieciński i Dawid Mycek. Stacja TVP jako jedyna odmówiła emisji spotu, powołując się na negatywny wpływ kampanii na prawidłowy rozwój fizyczny, psychiczny i moralny małoletnich.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Seksu, który świętowaliśmy 7 czerwca, marka Durex ruszyła z kampanią „Głośni w łóżku”, by zachęcać do wzajemnej otwartości i swobodnego wyrażania potrzeb. Poznajemy w niej cztery pary, których historie udowadniają, że szczera rozmowa przekłada się na zadowolenie z seksu.
TVP jako jedyna stacja telewizyjna odmówiła emisji spotu, w którym dwóch mężczyzn delikatnie się obejmuje. Według biura reklamy Telewizji Polskiej powodem są skargi widzów na treści intymne.
Spot emitowany jest od niedzieli na antenach TVN i Polsatu jako zapowiedź serii filmów dokumentalnych, których premiera odbędzie się jesienią. „Publiczny nadawca uzasadnił odmowę przepisami z ustawy o radiofonii i telewizji. Powołano się na jeden z ustępów artykułu 18. tej ustawy, który mówi o tym, że audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6”– czytamy w oświadczeniu Centrum Informacji TVP.
Bohaterom spotu przyświecała zupełnie inna idea – zachęcania widzów do rozmowy o własnych potrzebach. – Uważamy, że każde działanie na rzecz edukacji seksualnej i antykoncepcji jest ogromnie potrzebne w naszym kraju, a taką misję miała ta reklama. Została nagrana bardzo subtelnie, delikatnie, filmowo. I poza dotknięciem szyi nie ma tam żadnych nieprzyzwoitych ujęć. Cała kampania zbudowana jest na haśle „Głośni w łóżku” i ma skłaniać do rozmawiania o swoich potrzebach. To, że pojawiamy się w reklamie obok trzech innych par, świadczy o jednym – bez względu na orientację, wszyscy mamy takie same potrzeby, pragnienia, a czasem problemy, o których warto rozmawiać – mówią małżonkowie Jakub Kwieciński i Dawid Mycek.
Misją marki Durex była przede wszystkim edukacja w zakresie bezpiecznego seksu i zachęta do otwartej komunikacji w związkach. – Kampania „Głośni w łóżku” ma uniwersalny charakter i jest skierowana do osób, które uprawiają seks, niezależnie od płci lub orientacji seksualnej. Jej celem jest przede wszystkim edukacja. Chcemy podkreślić, że satysfakcjonujące życie seksualne powinno być przede wszystkim bezpieczne, a szczerość i otwartość w rozmowach na ten temat może jedynie zmienić na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. Podejmowanie tego tematu między partnerami jest bowiem niejednokrotnie dużym problemem. My chcemy zachęcić do tej rozmowy, która jest naturalną częścią każdego związku – mówią przedstawiciele marki.
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej jest agencja DDB. Reżyserem materiałów wideo jest Bartosz Dombrowski, reprezentowany przez Papaya Films. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films. Za realizację materiałów fotograficznych i produkcję filmów odpowiada studio Papaya Films. Postprodukcją zajęły się studia Rio de Post oraz Głośno, a koordynacją działań z influencerami – agencja Tears Of Joy. Media telewizyjne zakupił OMD, a digitalowe Zenith. Za koordynację całościowej strategii PR odpowiada agencja Big Picture.
„Vogue Polska” razem z marką Durex zapraszają także do serii wyjątkowych podcastów z cyklu „Ciało ma głos”. Wybrane pary spotykają się w rozmowie z Hanną Rydlewską i opowiadają o tym, jak ważne w życiu intymnym są szczerość, otwarta komunikacja, rozmowy o zmieniających się potrzebach partnerów, a także wspólne eksplorowanie nowych doświadczeń.
Jeżeli chcesz wystąpić w kolejnym odcinku podcastu, zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez „Vogue Polska” i Durex. Poszukujemy dwóch par – pary wychowującej dziecko oraz pary jednopłciowej, które chciałyby podzielić się swoimi doświadczeniami. Wystarczy nagrać z partnerem lub partnerką krótki film (do 5 minut), w którym opowiecie nam o waszej relacji i o tym, czym jest dla was szczera i otwarta komunikacja w życiu intymnym. Prześlijcie film lub link do niego na adres konkurs@vogue.pl. Zgłoszenia należy przesyłać do 14 czerwca 2020 r. Regulamin konkursu pod linkiem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.