Znaleziono 0 artykułów
13.11.2018
Artykuł partnerski

Twój czas należy do ciebie

13.11.2018
Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Marka Kazar wie, że moda ma być nie tylko piękna, ale również praktyczna. Dodatki tworzone dla wymagających klientów powinny więc dotrzymywać im kroku. Niezależnie od tego, czy planują akurat skoczyć na siłownię, wyjechać na weekend czy umówić się ze znajomymi.

Podejście popularnych marek do klienta ulega przeobrażeniom. Chociaż punktem wyjścia pozostaje skrojony na miarę pragnień i potrzeb produkt, równie ważne jest jego opakowanie. To całkiem dosłowne, ale przede wszystkim to, co tworzy dla oferty oprawę. Ten, kto decyduje się budować własny styl w oparciu o dodatki danej marki, chce kupować nie tylko rzecz, ale związany z nią styl życia. 

Jesienną kampanią pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze” marka Kazar wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Fiilm reklamowy pokazywał codzienne życie mieszkańców wielkiego miasta, którzy z takim samym przekonaniem oddają się pracy, co pasji. Te dwa wymiary nieustannie się przenikają. Sukces nie daje satysfakcji bez poczucia, że spełnia się marzenia, a pasja, którą realizuje się po godzinach, traktowana jest z ogromnym zaangażowaniem. Kampania pokazywała, że zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, w czasie pracy i w czasie wolnym, w mieście i na wakacjach nieustannie dokonujemy wyborów. Począwszy od tego, jakie nosimy dodatki, a skończywszy na tym gdzie, z kim i jak spędzamy czas. Moda nie jest tu tylko tłem. Świadomość stylu pozwala na kreowanie takiego życia, jakie chcielibyśmy mieć. W otoczeniu pięknych przedmiotów, w tempie dopasowanym do temperamentu, w poczuciu komfortu, ale i wyzwania.  

W zimowej kolekcji Kazar znalazły się dodatki, które pozwalają na nieograniczone niczym poza wyobraźnią eksperymenty z modą. Eklektyzm to dziś synonim wolności. W ramach jednej stylizacji możemy łączyć styl rockowy z romantycznym, elegancki z nonszalanckim, a sportowy z seksownym, nie opowiadając się wyraźnie po żadnej ze stron. Przecież ubrania i dodatki powinny pomagać wyrażać indywidualną ekspresję.

Dopełnieniem, kontynuacją i kolejnym wymiarem strategii marki Kazar jest najnowsza odsłona kampanii zrealizowana pod hasłem „Twój Czas – Twój Wybór”. Powiedzenie: czas to pieniądz nigdy nie traci  na aktualności. Nabiera natomiast nowych znaczeń. Czas jest dziś najcenniejszą walutą, bo wykorzystując go w zgodzie z własnymi upodobaniami, zyskujemy wolność.

Wolność – w wyznaczaniu własnych ścieżek, kreowaniu swojego stylu i decydowaniu o tym, na co przeznaczamy czas – to wartość nadrzędna. Cenne są więc te ubrania i dodatki, które ułatwiają żonglowanie między obowiązkami domowymi i zawodowymi, pomagają wypełniać różnorodne role i spełniają jednocześnie wymogi użyteczności i uniwersalności.

Dlatego w kolekcji Kazar znalazły się plecaki, które można nosić zarówno na weekendową wycieczkę, jak na spacer z psem, a nawet do pracy w casual Friday. Równie wszechstronne są klasyczne botki pasujące do wszystkiego, na każdą okazję i niezależnie od pogody. Kazar zadbał też o detale, bo to właśnie one pozwalają w pełni wyrazić osobiste gusta. I tak prosty fason staje się rockowy, gdy nabijemy go ćwiekami, romantyczny, bo ozdobiony kryształkami, a nowoczesny, jesli wykonany z lakierowanej skóry. 

Najlepsze dodatki to te, które pomagają nam pokonać każde z wyzwań życia codziennego. Niezawodne, praktyczne i trwałe sprawiają, że nie musimy się zastanawiać, czy wkładając je, dokonaliśmy właściwego wyboru. Dzięki temu mamy czas. A poświęcić go możemy na cokolwiek chcemy – jogę z przyjaciółką, motorową wyprawę z kumplem albo randkę przy świecach. I nikt nie może nam powiedzieć, co mamy robić. Styl życia ludzi prawdziwie niezależnych wyróżnia się właśnie tym, że każdy wybór, którego dokonują, jest ich własny. Niepodyktowany przymusem, sugestiami, czy trendami. Dla takich ludzi każdy czas jest czasem wolnym.

Kampania Kazar (Fot. materiały prasowe)

Więcej informacji na kazar.com.

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Twój czas należy do ciebie
Proszę czekać..
Zamknij