Znaleziono 0 artykułów
19.11.2018

Ulubiona marka influencerek debiutuje z linią biżuterii

Michalina Murawska

Niemiecka marka butów aeyde wyjątkowo udany rok kończy mocnym akcentem. Po wprowadzeniu do sprzedaży limitowanej kolekcji obuwia zaprojektowanego przez brytyjską influencerkę Lucy Williams i wejściu we współpracę z Net-a-Porter i Modą Operandi, rozszerza swoje portfolio o zupełnie nową dziedzinę produktów – biżuterię. Lekko architektoniczne, delikatne formy z pewnością skradną serca wszystkich fanek prostych, lecz dających maksymalny efekt rozwiązań.

– Aeyde przemawia do kobiet, które cenią sobie swój własny styl i nie podążają ślepo za trendami – mówi Luisa Krogmann, współzałożycielka i projektantka niemieckiech marki. Od ponad trzech lat razem z Constantinem Langholzem-Bajkousisem przekonuje coraz większe grono klientek do z pozoru minimalistycznych, ale wyrazistych butów, wśród których największą popularnością cieszą się lakierowane kozaki o fasonie kowbojek, botki na niskim klocku czy niskie czółenka zakończone wąskim noskiem w stylu lat 80.

Wysoka pozycja, jaką aeyde udało osiągnąć się na międzynarodowym rynku, i rozpoznawalność, którą cieszy się wśród opiniotwórczych influencerek i zwykłych klientek, zachęciła Krogmann i Bajkousisa do poszerzenia portfolio marki o nową kategorię produktów. Wybór padł na biżuterię, której debiutancka kapsułowa odsłona swoją premierę będzie miała w środę, 21 listopada.

Podobnie jak w przypadku butów, minimalistyczna i nieco architektoniczna biżuteria ma stanowić połączenie wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny. Za projekty z debiutanckiej kolekcji zapłacimy od 45 do 225 euro. Złożyło się na nią dziewięć wykonanych ze srebra i 18-karatowego złota, elementów, zaprojektowanych z myślą o noszenia w parach lub gotowych do łączenia w różnych konfiguracjach (dwie pary kolczyków będą sprzedawane jako komplety, reszta pojedynczo). Kolekcja będzie dostępna wyłącznie w sklepie internetowym marki, na www.ayde.com.

1/9Ulubiona marka influencerek debiutuje z linią biżuterii

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Ulubiona marka influencerek debiutuje z linią biżuterii
Proszę czekać..
Zamknij