W Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego butiku Bvlgari w Polsce. Na wydarzenie przybyło wiele osobistości ze świata mody i mediów. Wśród nich znaleźli się Katarzyna Zielińska, Magdalena Pieczonka i ambasador Włoch Luca Franchetti Pardo.
Butik zajmuje aż 133 mkw. powierzchni odzwierciedlającej rzymską elegancję i włoski styl życia. Na fasadzie zamontowano przeszklone witryny ukazujące przechodniom kolekcje biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wnętrza ozdobiono dekoracjami inspirowanymi zachodami słońca, które od lat symbolizują piękno w sztuce jubilerskiej Bvlgari.
Luksusowe kolekcje będą dostępne w warszawskim butiku Bvlgari
Nad salonem zawisł ręcznie wykonany żyrandol, nawiązujący do kolekcji Serpenti. Od pierwszych modeli Tubogas z 1948 roku, po nowoczesne, minimalistyczne wersje Serpenti Viper, linia nieustannie redefiniuje pojęcie luksusu. Stworzona w 1999 roku kolekcja B.zero1, jedna z najbardziej ikonicznych i rozpoznawalnych dzieł Bvlgari, to odzwierciedlenie współczesnej elegancji i indywidualności. Litera „B” symbolizuje nazwę marki, „zero” odnosi się do nowego tysiąclecia, a „1” – do nieskończonych możliwości przyszłości. W butiku znajdziemy również linię Divas’ Dream, inspirowaną mozaikami z term Karakalli.
Na biżuterii oferta się nie kończy. W salonie dostępne są także linie zegarków, a wśród nich kolekcja Octo Finissimo.
Butik Bvlgari to miejsce spotkania mody, sztuki i rzemiosła
Przestrzeń butiku wypełniono nie tylko biżuterią, ale także sztuką. Ściany ozdobiły prace Andy’ego Warhola, który niegdyś powiedział: – Wizyta w sklepie Bvlgari jest jak obcowanie z najlepszą wystawą sztuki współczesnej.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.