Z okazji piątych urodzin marka Elementy we współpracy z ilustratorką Olą Niepsuj stworzyła projekt Relove dający ubraniom drugie życie.
Od początku istnienia działanie Elementów opierają się na trzech filarach: przejrzystości cen, transparentności oraz kapitale społecznym. Ich produkty tworzone w podwarszawskiej szwalni są inwestycją na latach.
W tym roku marka postanowiła uczcić okrągłe piąte urodziny w wyjątkowy sposób. Do 25 października obowiązuje 15-proc. rabat na całą kolekcję, a w duchu zrównoważonej mody powstał projekt Relove, dający drugie życie niepotrzebnym ubraniom klientów. Wystarczy przynieść je do butiku i przekazać obsłudze, otrzymując w zamian zniżkę od 10 do 25 proc. na następne zakupy (jej wysokość uzależniona jest od stanu przedmiotu i obowiązuje w tej kategorii, z której pochodzi oddana część garderoby). Marka zadba o odświeżenie produktów i naprawę drobnych usterek, a następnie wystawi je ponownie do sprzedaży w atrakcyjnych cenach lub przekaże do recyklingu. „Program będzie dostępny w warszawskich butikach marki, w których można zarówno oddać niechciane ubrania z metką Elementó, jak i zakochać się na nowo w produktach znajdujących się na wieszakach obrandowanych logo Relove” – czytamy w zapowiedzi. Do tej niezwykłej akcji zaproszono nagradzaną ilustratorkę Olę Niepsuj, która przygotowała kolorową oprawę graficzną, łącząc tradycyjne techniki z rysunkiem cyfrowym.
– Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach butiki online biorą górę nad tradycyjnym modelem sprzedaży, dlatego w kolejnym etapie skupimy się na tym, aby projekt Relove znalazł swoje miejsce także w przestrzeni internetowej – rozwijamy zakładkę projektu na naszej stronie po to, aby umożliwić naszym Klientkom przekazywanie ubrań bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, dyrektor kreatywna i współzałożycielka marki, jedna z bohaterek wrześniowego wydania „Vogue Polska”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.