Znaleziono 0 artykułów
09.10.2022
Artykuł partnerski

Venus Williams w kampanii Lacoste

(Fot. materiały prasowe)

Kultowa marka Lacoste pod rządami dyrektorki kreatywnej Louise Trotter odważnie spogląda w przyszłość. Do grona ambasadorek Lacoste dołączyły legendarna tenisistka Venus Williams, wokalistka Ella Mai i aktorka Garance Marillier. Gwiazdy występują w kampanii kolekcji Active Lifestyle łączącej sportowe dziedzictwo z wymogami modnej codzienności. 

Lacoste wywodzi się ze świata sportu – jego twórca René Lacoste zmienił sposób, w jaki tenisiści ubierali się na korcie. Od niemal stu lat francuska marka lansuje indywidualizm, komfort i wygodę. Niezmiennie z zabawnym krokodylem w logo. Od kilku lat trwa ewolucja – pod wodzą nowej dyrektorki kreatywnej Louise Trotter  marka Lacoste staje się jeszcze bardziej odważna, świeża, współczesna. Sportowe dziedzictwo przeplata się z projektowaniem przyszłości, w której estetyki łączą się ze sobą, splatają, wpływają na siebie wzajemnie.

Fot. Materiały prasowe

Kolekcja Active Lifestyle na sezon jesień-zima 2022 to kolejny krok w kierunku mody łączącej motywy sportowe z wymogami trendów. To linia dla kobiet, które wyciszają się na jodze, do pracy jeżdżą rowerem, wieczorem uprawiają jogging. Kolekcja powstała dla aktywnych kobiet, które wyznają zasadę, że nie ma mody bez komfortu, ale i wygody bez pierwiastka trendu. Tak powstały innowacyjne projekty dla wielbicielek sportu, które nie chcą z niczego w życiu rezygnować. Moda ma im towarzyszyć i podczas codziennych wyzwań, i sportowych starć, i na imprezie, i na meczu, i dzisiaj, i jutro.

W kolekcji znalazły się więc dresowe komplety w pastelowych odcieniach makaroników Ladurée – baby blue czy pudrowego różu. Nie zapomniano też o bieli jako o płótnie, na którym można zapisać wszystko. Niektóre bluzy ozdobiono przeskalowanym monogramem tak, by krokodyl mógł w pełni zaistnieć. Z okryć wierzchnich zadbano o trencze z odpinanymi kapturami, ortalionowe kurtki łączące panele kontrastowych kolorów czy praktyczne wiatrówki. Nie mogło zabraknąć bluz, T-shirtów i szortów i, oczywiście, polówek, dzięki którym zasłynął Lacoste na przełomie lat 20. i 30. minionego wieku. Lacoste to także bielizna – niezwykle wygodna, pozwalająca na pełną swobodę ruchów, przewiewna. W tych sportowych stanikach czy legginsach można spędzić cały dzień – rano założyć je na jogę, na zakupy wystylizować w klimacie athleisure z bluzą z kapturem i trampkami, a wieczorem nosić do smokingowej marynarki i szpilek. 

Z równą pieczołowitością zespół Lacoste podszedł do projektów dodatków. Do wyboru mamy wiele wersji kolorystycznych sneakersów 4851, czapki z daszkiem czy pojemne shopperki.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Lacoste to moda dla niej i dla niego, która płynnie i swobodnie przekracza granice płci. Bo przecież podstawowe elementy garderoby – czy to puchówki, czy polówki – mają już od dawna uniseksowy charakter. – W Lacoste łączymy techniczne materiały, dopracowane detale i wyraziste kolory.  Ten look jest inspirowany naszym dziedzictwem. Najważniejsze jest perfekcyjne dopasowanie do ciała i towarzyszenie jego ruchom. Tak wymyślił to Lacoste i tak projektuję ja – mówi Trotter o nowej kolekcji.

Fot. Materiały prasowe

– Jako tenisistka znam Lacoste od dziecka. Jestem dumna, mogąc należeć do ruchu Fashion Sport. To pokazuje całą moją osobowość – mówi Venus Williams, jedna z najbardziej utytułowanych tenisistek w historii, która razem ze swoją siostrą Sereną wdarła się na szczyty rankingu WTA. Mistrzyni olimpijska, zafascynowana karierą i dziedzictwem René Lacoste’a, bez wahania zgodziła się zostać ambasadorką założonej przez niego marki.

Fot. Materiały prasowe

W kampanii Active Lifestyle Williams towarzyszą inne wyjątkowe kobiety. Wokalistka Ella Mai słynie nie tylko z talentu muzycznego, lecz także ze stylu, w którym sport miesza się z szykiem. – Kształty, rozmiary, pochodzenie… Nie wszyscy jesteśmy tacy sami. Właśnie dlatego czuję się dobrze w Lacoste. Każda z kobiet marki jest silna, ale każda inna – mówi Mai, urodzona w Londynie córka matki pochodzącej z Jamajki i ojca Irlandczyka. W 2018 r. zadebiutowała albumem „Ella Mai”, za który otrzymała liczne nagrody, m.in. Billboardu, w tym roku powróciła płytą „Heart on My Sleeve”.

Trzecią muzą Lacoste została Garance Marillier. Jedna z najzdolniejszych debiutantek francuskiego kina wybiera wyłącznie mocne filmy – horror „Mięso” z 2016 r. czy canneński przebój „Titane” z minionego roku. Wkrótce zagra piłkarkę Marinette Pichon, dowodząc swojej miłości do sportu. – Dla mnie praca z Lacoste to niezwykłe wyzwanie. Kolekcja Fashion Sport niesie ideę współpracy, inkluzywności, połączenia między ludźmi – tłumaczy Marillier, która podczas ostatniego tygodnia mody w Paryżu dołączyła do grona it-girls z pierwszych rzędów na pokazach. Jej styl jest eklektyczny – równie chętnie sięga po glamour, co męski styl i sportowe akcenty.

Wyjątkowe osobowości stoją za kolekcją Fashion Sport Lacoste, bo od osobowości się wszystko w marce zaczęło – pionierski duch René Lacoste’a jest wiecznie żywy.

Kolekcja dostępna jest na stronie Lacoste.pl

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Venus Williams w kampanii Lacoste
Proszę czekać..
Zamknij