Adidas Originals kontynuuje odkrywanie kultowego dziedzictwa marki. W najnowszej odsłonie kampanii promującej kultowe modele butów, kreatywne siły łączą słynny reżyser i skejter znany w świecie mody.
Film reklamowy „1000 Back” to hołd dla subkultur, które swój styl podkreślają modelami butów Gazelle, Samba i Handball Spezial. Marka do współpracy przy tym projekcie zaprosiła cenionego w branży kreatywnej reżysera Vincenta Haycocka. W jego portfolio znajdują się realizacje dla najsłynniejszych nazwisk znanych w świecie muzyki, mody i reklamy. Haycock współpracował bowiem z takimi artystami, jak Paul McCartney, Lana Del Rey, U2 czy Florence and The Machine. Stylistyka i sposób, w jaki patrzy na świat, współgrają z filozofią marki adidas.
Główną postacią filmu, a zarazem twarzą kampanii jest znany ze swoich nieprzeciętnych umiejętności, zawodowy skejter i model – Carlisle Aikens. Z marką adidas związany jest od dawna, będąc częścią zespołu Skate Team.
W jednym ujęciu Vincent Haycock prezentuje tętniącą życiem ulicę. Śledząc głównego bohatera, ukazuje ludzi, różnorodne społeczności i subkultury, dla których Trefoil – słynna koniczyna z logo marki – stała się ważnym symbolem tożsamości kulturowej. Tymczasem Carlisle Aikens, dzięki swoim umiejętnościom jazdy na deskorolce, wnosi dynamiczną i autentyczną obecność do materiałów wizualnych kampanii, pokazując wszechstronność i uniwersalność adidasów.
Wraz z filmem i serią zdjęć, które są uzupełnieniem kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki, inspirując do kreatywnego tworzenia i rozwijania swoich pasji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.