16 lutego, podczas panelu zorganizowanego w ramach Vogue Festiwal, dyrektor działu Digital „Vogue Polska” Hanna Rydlewska poprowadzi rozmowę z tymi, dla których świat mediów społecznościowych nie ma tajemnic. Kim są czołowe influencerki? Jaka jest ich strategia komunikacji z odbiorcami? Na te i inne pytania będą starały się odpowiedzieć: Jessica Mercedes Kirschner, Gosia Boy, Alice Zielasko, Horkruks, Harel, Joanna Kuchta i Karolina Gruszecka. Dziś przedstawiamy nasze panelistki.
Jessica Mercedes Kirschner
Dziewczyna, która wszystko, czego się dotknie, zamienia w złoto. W polskiej blogosferze jest obecna od prawie dziesięciu lat, od początku w ścisłej czołówce. Zaczynała od fotobloga, dziś jest jedną z najbardziej liczących się influencerek. Jej konto na Instagramie śledzi niemal milion followersów, a profil na Facebooku obserwuje prawie 260 tysięcy osób. Social media Jessiki to przykład, jak z pasji uczynić sposób na życie i sukces. Jako pierwsza w Polsce swojego bloga przekształciła w prężnie działający serwis, zatrudniający kilka osób. W 2016 roku została wybrana Kobietą Roku Glamour i zdobyła nagrodę Ikona Stylu Elle Style Awards. Swoją ogromną międzynarodową popularność Jessica przekuła w spektakularny sukces biznesowy. Kobiety najpierw oszalały na punkcie kostiumów kąpielowych jej marki Moiess Swimwear – pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie kilku minut od uruchomienia sklepu online. Od niedawna można też kupować sukienki i koszule Veclaim, autorskiego konceptu Jessiki.
Gosia Boy
Dziennikarka i influencerka. Jej strona gosiaboy.com to synonim wysokiej jakości przekazu i wiedzy o branży. Pracę w redakcji jednego z największych portali Gosia zamieniła na własny biznes i udowodniła, że warto podążać za marzeniami. Dziś jej profil na Instagramie obserwuje niemal 90 tysięcy osób. Sukces zawdzięcza autentyczności i pogłębionym treściom, które przyciągają coraz więcej obserwujących i zapewniają uznanie w środowisku. Wideowywiady Small Talk z osobistościami takimi jak Anja Rubik czy Kelly Osbourne były cytowane przez wiele portali i zapewniły cyklowi rzesze fanów. Gosiaboy.com to nie tylko moda, ale też inspiracje i porady z zakresu urody, zdrowia, aktywnego stylu życia oraz kariery i motywacji na przykładzie kobiet sukcesu. Gosia jest dwukrotną laureatką plebiscytu Modne Kreacje – w kategoriach Portal Modowy Roku i Blog Roku. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Louis Vuitton, Chanel, Omega, YSL, Longchamp, Chloé, Armani Beauty czy Dior.
Alice Zielasko
Mieszkająca w Londynie autorka bloga Alicepoint.com jest wymieniana w zagranicznych prestiżowych rankingach najlepszych blogerów świata. W Polsce była jedną z pionierek modowej blogosfery. Odkąd wyjechała do Anglii, Alice gości na najważniejszych tygodniach mody i jest reprezentowana przez międzynarodowe agencje. Jej relacje z pokazów są publikowane przez zagraniczne portale. Alice współpracowała z takimi gigantami świata mody jak Louis Vuitton, Prada czy Marc Jacobs. Bezbłędnie łączy elegancję ze streetowymi trendami i trzyma rękę na modowym pulsie. Jej profil na Instagramie śledzi blisko 50 tysięcy osób. Blog Alicepoint.com sukces zawdzięcza nie tylko niebanalnemu bezbłędnemu stylowi Alice, ale też świetnym zdjęciom.
Horkruks
Jedno z najgorętszych nazwisk Internetu. Potrafi sprawić, że nawet prosty T-shirt wygląda ultraseksownie. Ma też bezbłędne wyczucie trendów, które często wyprzedza. Horkruks, czyli Laura Matuszczyk, z niszowej idolki niewielkiej grupy dziewczyn przeszła do mainstreamu i dziś jej profil na Instagramie obserwuje blisko 120 tysięcy osób. Popularność zawdzięcza nie tylko zjawiskowej urodzie i modowemu instynktowi, ale też współpracy z MISBHV. Laura przyciąga fanów estetyką – niezwykle kobiecą, uwodzicielską, zmysłową, śmiało eksponującą atuty. Wie, jak reinterpretować modowe klasyki, znakiem rozpoznawczym jej stylu jest minimalizm z dużą dawką seksapilu.
Harel
Niezależna, bezkompromisowa ambasadorka dobrej mody. Sukces zawdzięcza jej wiele polskich marek, które z pasją wyszukuje i promuje. Ewa Kowalewska-Kondrat, znana jako Harel, z zawodu jest muzykiem. O modzie, swojej drugiej pasji, pisze szczerze i subiektywnie – na blogu, ale też w magazynach drukowanych i online. Jej felietony można czytać na Vogue.pl. Social media prowadzi tak, jak pisze – niezależnie. Zniknęła z Facebooka, na Instagramie rzadko używa hasztagów. W świecie mody wyróżnia się wielkim dystansem, nie boi się trudnych tematów, również osobistych. Fani kochają ją za szczerość, wysoki poziom wpisów i artykułów, zaangażowanie i humor. Pisze i fotografuje tylko to, co jej się podoba i w co wierzy. Na jej stronie i w mediach społecznościowych próżno szukać kupionych postów i opłaconych followersów czy sponsorowanych sesji zdjęciowych. Jest natomiast istna skarbnica inspiracji – nie tylko modowych.
Joanna Kuchta
Fotomodelka, która nazywa się polską księżniczką. Prawdziwy fenomen. Jej Instagram podbił świat. Mieszkająca w Londynie 22-letnia Polka może się pochwalić ponad 1,1 miliona followersów. To więcej niż Anja Rubik. Na taki wynik Joanna zapracowała sobie zdjęciami, które, choć naturalne, mają w sobie sporą dawkę seksapilu. Tak dużą, że zdarzało się, że Instagram usuwał co odważniejsze fotki, na których Joanna pokazywała zbyt wiele. A ma co pokazywać, bo może się poszczycić zjawiskową urodą. Uwagę zwraca również jej charakterystyczny styl – słodkie, „lolitkowate” stylizacje z dużą ilością pasteli i brokatu. Kontrowersje wokół odważnych stylizacji tylko przysporzyły Joannie kolejnych obserwujących i naśladowczyń jej dziewczęcego stylu. Jej posty na Instagramie, na których pokazuje swoje stylizacje, ulubione miejsca i codzienne życie, zdobywają po kilkadziesiąt tysięcy polubień.
Karolina Gruszecka
Szefowa stylistów „Vogue Polska”. Pracę w branży mody zaczynała jako asystentka 12 lat temu, dziś może się poszczycić bogatym portfolio i współpracą z licznymi największymi markami i topowymi fotografami. Już sama praca, której Karolinie zazdrości wielu, byłaby świetnym materiałem na instagramowe konto. Ale ona dzieli się nie tylko sesjami zdjęciowymi i spotkaniami, w których uczestniczy jako stylistka. Pokazuje też podróże – te zawodowe, ale też prywatne, ulubione miejsca w Warszawie, spotkania z rodziną i przyjaciółmi, swoje piękne, urządzone ze smakiem i wyczuciem stylu mieszkanie. Wszystko to sprawia, że obserwowane przez prawie 43 tysiące osób instagramowe konto Karli jest niewyczerpanym źródłem inspiracji.
„Siła influencerów”
Prowadząca: Hanna Rydlewska
Uczestnicy: Jessica Mercedes Kirschner, Gosia Boy, Alice Zielasko, Horkruks, Harel, Joanna Kuchta, Karolina Gruszecka
Sobota, 16 lutego, godzina 15.00
Miejsce: Kinoteka, sala 7
Partnerem głównym Vogue Polska Festiwal jest Audi.
Szczegółowy program festiwalu: https://www.vogue.pl/a/program-vogue-festiwal
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.