Jury konkursu Klubu Twórców Reklamy wyłoniło 298 projektów, w tym cztery „Vogue Polska”. Zwycięzców poznamy 23 listopada.
KTR, największy konkurs kreatywności w Polsce, ocenia dokonania branży. Od 17 lat wyłania najlepsze prace w trzech kategoriach: Communication, Design, Craft, a tym razem także Technology.
Do tegorocznej edycji zgłoszono 1371 prac, z których 75-osobowe jury złożone z wybitnych specjalistów różnych dziedzin wybrało 298 finalistów. „Vogue Polska” czterokrotnie znalazł się na liście w dziedzinie Craft, w podkategorii „Fotografia” z kampanią Adidas Superstar „Klasa sama w sobie”, majowo-czerwcową okładką i sesją Zuzy Krajewskiej „Jak mieć dziecko i nie zwariować…” z udziałem supermodelki Moniki Jagaciak, a także sesjami „Yeti” oraz „Hermes w Warszawie" produkcji I Like Photo Group.
Zwycięzcy Konkursu KTR zostaną ogłoszeni 23 listopada, a wszystkie nominowane prace można obejrzeć na https://konkursy.sar.org.pl/nominacje/ktr/
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.