“Vogue Ukraine” zaprasza na kolejną edycję konferencji mody i biznesu
Jak zmieniają się gusta klientów? Jakie kryteria przyjąć inwestując w modowe start-upy? Co stoi za sukcesem Diora, Gucci i Tommy’ego Hilfigera? Na te oraz inne pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci organizowanej prze „Vogue Ukraine” konferencji dotyczącej mody i biznesu. Jej początek zaplanowano na 24 października.
Pięć lat to sporo. Szczególnie w branży mody i związanego z nią biznesu. Zmieniające się nawyki konsumentów, nowe rozumienie luksusu, wzrost roli influencer marketingu czy rosnąca ilość osiągających globalny sukces start-upów to tylko niektóre trendy, jakie dominowały w ostatnim czasie. To właśnie one będą tematem trzeciej już edycji konferencji mody i biznesu ukraińskiego „Vogue’a”. Wraz z retrospektywną wystawą złoży się ona na szereg wydarzeń, którymi tamtejsza edycja uczci swoje okrągłe, piąte urodziny.
Vogue UA Fashion & Business Conference to wykłady, warsztaty i spotkania z ekspertami pracującymi na co dzień dla największych marek na świecie. Swój udział w tegorocznej edycji potwierdzili już między innymi twórca kampanii #DiorLoveChain Akash Mehta, dyrektor Polimody Danilo Venturi, jedna z 500 najbardziej wpływowych osób w modzie według BoF Olya Kuryshchuk i założyciel Launchmetrics, Eddie Mullon. Wszyscy oni podzielą się z uczestnikami praktycznymi wskazówkami i wspólnie postarają się odpowiedzieć na najważniejsze aktualnie pytania dotyczące chociażby wpływu, jaki na branżę mody wywierają millenialsi, czy jaka przyszłość czeka ją w kontekście sprzedaży, e-commercu oraz podboju kolejnych rynków zagranicznych.
Trzecią edycję konferencji zaplanowano na 24 października. Zapisów można dokonywać za pośrednictwem strony conference.vogue.ua.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.