W limitowanej kolekcji świątecznej Diptyque znajdą się aromatyczne świece oraz przedmioty użytkowe. Pop-up marki zostanie otwarty w holu głównym Nobu Hotel Warsaw w ostatnim tygodniu października.
Historia marki Diptyque sięga 1961 roku. To wtedy trójka przyjaciół – Desmond Knox-Leet, Yves Coueslan i Christiane Gautrot – otworzyła butik przy Bulwarze Saint-Germain w Paryżu. Początkowo handlowali tkaninami i przedmiotami, przywiezionych z dalekich podróży. Dwa lata później wprowadzili do oferty pierwszą świeczkę, a w 1968 roku wodę toaletową.
Dziś w ofercie marki znaleźć można nie tylko świece i perfumy, ale także aromatyczne kosmetyki do pielęgnacji oraz akcesoria do wnętrz. Diptyque co roku wypuszcza również limitowaną kolekcję świąteczną. Znajdują się w niej luksusowe produkty oraz piękne przedmioty użytkowe, idealne jako prezenty. Tym razem linia w Warszawie będzie dostępna w pop-upie brandu, w holu głównym Nobu Hotel Warsaw.
Współpraca między Nobu a Diptyque zwraca uwagę na wspólne cechy tych dwóch prestiżowych marek. Obie firmy cechuje wyjątkowa jakość i troska o unikalne doświadczenia klientów.
Pop-up Diptyque będzie można odwiedzać od 27 października do 30 grudnia 2023 roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.