Pandora zachęca do celebrowania miłości i odważnego sięgania po swoje pragnienia. Marka, we współpracy z siostrami Bailey i Selmą Blair, które zostały nowymi ambasadorkami marki, stworzyła kampanię podkreślającą niezwykłą moc uczuć i ich transformacyjnego działania. Kolekcja „Be Love” to nie tylko idealny pomysł na walentynkowy prezent, ale i deklaracja odwagi, która pozwala żyć w zgodzie ze swoimi emocjami.
Dbanie o siebie i radość z każdej chwili to hasła, z którymi utożsamiają się nowe ambasadorki marki Pandora, debiutujące w walentynkowej kampanii „Be Love” – artystycznie uzdolnione siostry Chloe i Halle Bailey oraz aktorka Selma Blair. Esencja kampanii – odwaga działania w imię miłości – została uwydatniona w klipie promującym kolekcję. Wideo zostało zrealizowane we współpracy z nominowaną do Oscara Sophią Nahli Allison oraz dwukrotną zdobywczynią nagrody Grammy Meliną Matsoukas. Ambasadorki marki, Chloe i Halle Bailey, stworzyły podkład muzyczny – własną interpretację ballady „To Love Somebody”, w oryginale wykonanej przez zespół Bee Gees.
Serce na dłoni
Kolekcja „Be Love” obejmuje serię bransoletek, pierścionków, kolczyków i naszyjników. Nie zabrakło w niej również charmsów, w których przewija się motyw kluczyka i zamkniętej kłódki – piękny wyraz tego, że tylko ktoś bliski naszemu sercu może ją otworzyć. Ponadczasowy motyw serca pojawia się w wielu odsłonach – złotej, srebrnej i rubinowej. Naszyjnik z wysadzanym cyrkoniami napisem „love” to nie pozostawiająca wątpliwości deklaracja wielkiego uczucia. Z kolei diamentowe pierścionki, w prostych lub wygiętych formach, przywołują na myśl najbardziej wzruszające sceny z romantycznych komedii.
Pandora zachęca do holistycznego spojrzenia na miłość, która przyjmuje w życiu wiele postaci. Kochać możemy partnerkę lub partnera, rodzinę, przyjaciół – ale i siebie i samo życie. Kochanie to dawanie miłości, ale i umiejętność jej przyjmowania i dostrzegania w codzienności.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.