Zmysłowe perfumy, wzruszająca książka, a może luksusowa szminka w kolorze ponadczasowej czerwieni? Z myślą o zbliżających się wielkimi krokami walentynkach przygotowaliśmy zestawienie prezentów, którymi warto obdarować wybrankę serca lub... siebie. W końcu każda okazja jest do tego dobra!
Na podbój nocy
Black Opium Eau de Parfum Intense to nowy członek rodziny zapachów Black Opium od YSL. Stoją za nim jedne z najsłynniejszych nosów w świecie perfumiarstwa – Nathalie Lorson, Marie Salamgne, Olivier Cresp i Honorine Blanc. Zespół, tworząc kolejną odsłonę kultowego zapachu zaprezentowanego po raz pierwszy w 1977 roku absolutnie nie miał zamiaru rezygnować z jego charakterystycznych nut. Trzonem nowej kompozycji nadal jest kawa. Tym razem towarzyszy jej jednak nieco surowy i ziołowy absynt. Efekt? Mieszanka wytrwana, zaskakująca, zmysłowa i, niemalże dosłownie, wybuchowa.
Potrójne serce
Czy romantyczny prezent może być również praktyczny? Szwajcarska marka Swatch, projektując walentynkowy zegarek Tripple Love wychodzi właśnie z takiego założenia. Limitowany model zegarka charakteryzuje się przezroczystą tarczą, na której widnieją trzy transparentne serca w odcieniach czerwieni i różu. Całość uzupełnia fakturowany pasek oraz kontrastowa, czerwona szlufka. To model, który zdecydowanie wpadnie w oko fankom unikatowego designu. Dostępny w liczbie 5143 sztuk w salonach Swatch w Polsce oraz w sklepie online .
Manifest miłości
Świeże kolory i aż pięć trendów do wyboru. W kolekcji Intimissimi na sezon wiosna-lato 2019 znajdziemy propozycje inspirowane latynoskimi rytmami, dzikim ogrodem, matką naturą, a także te stworzone z myślą o zakochanych. Walentynkowe propozycje marki łączą w sobie klasyczną czerń, ognistą czerwień i romantyczny róż. Seksowności kolekcji, w której znajdziemy biustonosze, figi oraz koszulki, dodaje subtelna siateczka oraz kobieca koronka. Lekka jak mgiełka koszulka na cienkich ramiączkach to model, który ładnie podkreśli biust i zdecydowanie rozpali męskie zmysły.
Od serca
Nie tylko personalizowana biżuteria. Polska marka Lilou, którą pokochały Polki tuż przed Walentynkami rozszerza swoją ofertę o skórzane breloki. Akcesoria występują w trzech najbardziej rozpoznawalnych dla marki kształtach. Skórzane serce, koniczyna i medalik będą stylowym dodatkiem do torebki lub do kluczy. Dostępne w czerwonym i czarnym kolorze, jak przystało na markę słynącą z personalizacji pozwalają na tłoczenie inicjałów. Osobisty prezent, który przywoła uśmiech na twarzy bliskiej osoby.
Glamour w stylu Miami
Marilyn Monroe uczyniła z czerwonych ust swój znak rozpoznawczy. Blond seksbomba wiedziała, że idealnie podkreślone usta nie tylko rozbudzą męską wyobraźnię, ale również dodadzą kobiecie pewności siebie. Z tego samego założenia wychodzi francuska marka Guerlain, która w 2009 roku zamieniła klasyczną pomadkę w drogocenny klejnot. Model Rouge G ma wbudowane dwa lusterka, które zapewniają precyzyjną aplikację produktu. Dzięki takim sładnikom jak: kwias hialuronowy, masło mango i olejek jojoba szminka odżywia, wygładza i wypełnia usta. Niesamowicie świetlisty odcień pomadki będzie pasował zarówno do klasycznych, czarnych stylizacji, jak i bardziej awangardowych propozycji. Idealny pomysł na prezent dla ukochanej osoby.
„Nie ma”
– Ktoś mi mówi, że to zapis smutku. Ktoś inny, że jest właśnie krzepiącą książką o tym, jak się podnieść po stracie. A zaraz jeszcze ktoś: „O stracie? Przecież to jest książka o miłości. Wyłącznie książka o miłości” – wyznał Mariusz Szczygieł w rozmowie z Vogue.pl. Jeden z najwybitniejszych polskich reportażystów, zbierając materiał do swojej najnowszej książki rozmawiał z ludźmi z różnych światów o tym, czego nie ma. Kim są jego bohaterowie? To m.in. polska księgowa, węgierska poetka, kobieta, która swoje życie spisała w arkuszu kalkulacyjnym oraz ukraiński żołnierz. Z tych rozmów narodził się zbiór opowiadań pt. „Nie ma”, który doceni każda miłośniczka książek.
Hiszpańskie rzemiosło
Loewe od lat słynie z wysokiej jakości akcesoriów, a dyrektor kreatywny marki Jonathan Anderson ewidentnie ma do nich rękę. Jedwabna apaszka, której wzór nawiązuje do tego zaprezentowanego po raz pierwszy w latach 70., to prezent z gatunku luksusowych, ale też piękna pamiątka na lata. Eklektyczny miks deseni i kolorów sprawia, że będzie się świetnie komponować z klasyczną, białą koszulą, marynarką lub jako chustka na luźno związanych włosach.
Twarzą w twarz
Nazwa szwedzkiej marki pochodzi od angielskiego zwrotu „For Everyone” i to właśnie na nim opiera się cała jej walentynkowa komunikacja. Limitowana edycja kultowej szczoteczki bądź jej mniejsza i bardziej praktyczna wersja będą idealnym prezentem dla każdej fanki skutecznej i innowacyjnej pielęgnacji. Mozecie też odwdzięczyć się nim swojemu partnerowi – mężczyźni bowiem także uwielbiają to urządzenie.
Od serca
Natalia Kopiszka w sezonie 2018-2019 inspirowała się swoim ukochanym stylem vintage, a na warsztat wzięła typowo polski bursztyn. W kolekcji walentynkowej, mimo dosłownych nawiązań do „miesiąca miłości”, nadal pozostaje wierna swoim fascynacjom. Serce ma nieregularny kształt, broszki są efektowne, a pierścionki delikatne. Jak mówi sama projektantka, tym razem inspiracji także szukała na rodzinnych fotografiach z lat 80. i w ówczesnych stylizacjach swojej mamy. Kapsułowa, walentynkowa kolekcja składa się z sześciu elementów.
Róż i... już!
Pinot Noir, Pinot Meunier i Chardonnay - to szczepy składająe się na żywą, owocową mieszankę zamkniętą w szampanie Moet & Chandon Rose Imperial. Jaskrawy kolor i intensywnośc aromatu czynią z niego iście wytworny trunek, idealny na prezent albo romantyczną kolację we dwoje. Nie tylko na Walentynki!
We dwoje raźniej
"Podążaj za sercem" - do tego zachęca w swojej walentynkowej kampanii marka Swarovski. I bierze na warsztat chyba najbardziej utożsamiany z romantyzmem motyw. Serce widnieje w nowej kolekcji na długich wisiorkach, najmodniejszych chokerach, kolczykach w stylu vintage i pierścionkach, najlepiej noszonych modułowo. W duecie siła!
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.