Spojrzenie na długowieczność. Premiera kremu pod oczy z diamentową truflą

Naukowcy Estée Lauder premierą luksusowego kremu pod oczy Re-Nutriv Ultimate Diamond Age Reversal Eye Cream ogłaszają prawdziwy przełom w dążeniu do… długowieczności. O niezwykłych właściwościach kosmetyku mogliśmy usłyszeć, a później przekonać się „naocznie”, podczas niezwykłego eventu, nad którym patronował „Vogue Polska”.
Minimalistyczna przestrzeń Concept_11 została zaaranżowana na kilka stref. W pierwszej, przy dźwiękach pianina, goście mogli poznać niezwykłą technologię znajdującą się w składzie nowego kremu pod oczy. W drugiej, skosztować menu inspirowanego składnikami produktu, który był gwiazdą wieczoru, a w trzeciej – gabinetowej – oddać się 10-minutowemu masażowi okolic oczu wykonanym złotym berłem, który stanowi część zestawu Re-Nutriv Ultimate Diamond Age Reversal Eye Cream.

Trufle w złotych słoiczkach
Korzystając z nowoczesnych narzędzi i unikalnej metodologii dermatolodzy wyodrębnili pięć parametrów skóry w okolicy oczu ulegających widocznej i odczuwalnej poprawie pod wpływem działania nowego kremu. To głębokość, długość, grubość zmarszczek oraz obecność przebarwień i cieni. By jak najefektywniej zniwelować ich widoczność na skórze, w kosmetyku Estée Lauder zastosowano opatentowaną przez zespół naukowy technologię Sirtivity-LP, a jego formułę wzbogacono ekstraktem z czarnej trufli diamentowej pozyskanej z południowo-zachodnich obszarów Francji. Jej silne właściwości wzmacniające i ujędrniające wspierają skórę w odzyskaniu młodzieńczej energii.
Zobaczcie relacje z tego wyjątkowego wieczoru.

















Zaloguj się, aby zostawić komentarz.