Najgorętszy produkt Lyst w ostatnim kwartale 2024 roku? Torba marki Coach, która awansuje także w rankingu najpopularniejszych marek. Na drugim miejscu znalazły się buty Ugg, na trzecim – polar Miu Miu. Miano najgorętszej marki modowej przypadło Miu Miu.
Ranking Lyst Index na czwarty kwartał 2024 roku wskazuje na rosnącą popularność marek, które łączą przystępne ceny z modnymi projektami. Popularność brandów takich, jak COS, Massimo Dutti czy UGG, potwierdza, że ubrania i dodatki nie muszą kosztować fortuny, by zyskać status kultowych.
Według najnowszego raportu Lyst do najgorętszych marek należą Miu Miu, Saint Laurent i Prada
Lyst Index to kwartalny ranking, który analizuje trendy w modzie na podstawie danych z wyszukiwań online, sprzedaży i mediów społecznościowych. Wskazuje najgorętsze marki i produkty, pomagając śledzić zmiany w preferencjach konsumentów na całym świecie. Ranking uwzględnia takie czynniki, jak popularność marek, zainteresowanie w mediach społecznościowych i wyniki sprzedaży.
Na liście marek Lyst Index znalazły się też Coach, Ugg i COS
W raporcie Lyst Index za czwarty kwartał 2024 roku pojawiły się interesujące zmiany. Na pierwszym miejscu ponownie znalazło się Miu Miu. Kolejne miejsca na podium zajmują Saint Laurent, mi.n dzięki produkcji filmu „Emilia Pérez”. Trzecie miejsce zajęła Prada dzięki współpracy z Axiom Space i wydarzeniu „The Sound of Prada” w Seulu. Zaskakującą zmianą w rankingu jest rosnąca popularność marek oferujących produkty przystępne cenowo, takich jak COS i Massimo Dutti. COS, minimalistyczna marka należąca do grupy H&M, zdobyła popularność dzięki ponadczasowym projektom, które łączą wysoką jakość z rozsądną ceną. Wzrost popytu na produkty COS wyniósł aż 16 proc., a kaszmirowe swetry stały się jednym z najgorętszych produktów tego kwartału. Z kolei Massimo Dutti, oferując nowoczesne i eleganckie elementy garderoby, zyskuje coraz szersze grona konsumentów, zwłaszcza tych, którzy szukają wysokiej jakości ubrań w niewygórowanej cenie.
Platforma Lyst do ulubionych marek pokolenia zalicza także Our Legacy i Auralee
Do pierwszej piątki, ku zaskoczeniu wszystkich, trafił także Coach dzięki klasycznej shoulder bag, która znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii produktów.
Sukces na rozdaniu nagród CFDA oraz brytyjskie afterparty, na którym wystąpiła Charli XCX, przyczyniły się do awansu marki aż o 10 miejsc (wyprzedziła tym samym domy mody Bottega Veneta, Balenciaga, The Row, Alaïa, Moncler, Gucci, Jacquemus). Nie możemy też zapomnieć o butach UGG, które zadebiutowały na drugim miejscu rankingu.
Z zestawienia Lyst dowiadujemy się również o mniejszych markach, które szybko zyskują na popularności. Ubrania szwedzkiego Our Legacy nosi już Paul Mescal, a Auralee, japońskiej marki znanej z doskonałych materiałów, Lewis Hamilton.
Lyst Index 2024 pokazuje, że rośnie zainteresowanie zarówno klasycznymi markami, jak i tymi oferującymi przystępne cenowo, ale eleganckie projekty. Zmieniające się preferencje konsumentów kształtują modowy krajobraz, wyznaczając nowe kierunki na nadchodzące sezony.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.