„Vogue Polska” i Westfield Mokotów zapraszają na festiwal zrównoważonej mody
Kilkudniowe wydarzenie skupione wokół zrównoważonej mody i rozwoju – konferencja, wykłady, panele z ekspertami, Influencer Swap Market i pokaz gotowania na żywo w duchu zero waste. Wszystko to już w dniach 18–20 kwietnia będzie czekać na gości Westfield Good Festival w Westfield Mokotów. Partnerem wydarzenia jest „Vogue Polska”.
O tym, jak ważne jest zrównoważone podejście do mody oraz innych dziedzin życia, wie coraz więcej osób. Ale to temat, w przypadku którego wiedzy nigdy dosyć. Dlatego w dniach 18–20 kwietnia Westfield Mokotów zaprasza na wyjątkowe wydarzenie, które przybliży tematykę zrównoważonej mody, a przy tym pozwoli miło spędzić czas, bo podczas Westfield Good Festival będzie można liczyć nie tylko na solidną dawkę wiedzy, ale i rozrywki. Oto co czekać będzie na gości wydarzenia.
Na dobry start: Konferencja „Moda przyszłości, przyszłość mody” z Vogue Polska
Westfield Good Festival na dobre rozpocznie się 18 kwietnia, ale „Vogue Polska” przygotował dla jego gości coś specjalnego. Już 17 kwietnia odbędzie się kick-off wydarzenia – konferencja składająca się z krótkich merytorycznych wykładów, które w pigułce przekażą ekskluzywną wiedzę w obszarze zrównoważonego rozwoju. Całość będzie podzielona na trzy segmenty. W pierwszym z nich Zuzanna Krzątała, sustainability manager „Vogue Polska”, przedstawi przegląd najnowszych trendów i innowacji w zrównoważonej modzie. Opowie m.in. o rosnącej roli technologii AI, nowych materiałach i wirtualnej rzeczywistości w kształtowaniu przyszłości branży. Zwróci też uwagę na wirtualne przymierzalnie, które mogą realnie przyczynić się do ograniczenia liczby zwrotów i redukcji śladu węglowego. Bohaterkami jej wystąpienia będą wirtualne influencerki oraz modelki o różnych sylwetkach i kolorach skóry. Pojawią się nawiązania do okładki wakacyjnego wiralowego wydania „Vogue Polska” oraz do raportów „Vogue Polska” i BCG.
W pierwszym segmencie wystąpi też Jowita Michalska (@jowita_digital), ekspertka w dziedzinie cyfrowych innowacji i CEO Digital University. Podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat wpływu nowych technologii na modę i konsumpcję. Rozmowa skupi się na potencjale AI, smart clothes/wearables i cyfrowych narzędziach w kreowaniu bardziej świadomych wyborów konsumenckich. Ekspertka opowie m.in. o tym, jak nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, wpływają na branżę mody i nasze codzienne decyzje zakupowe, a także o tym, jak branża może równoważyć innowacje technologiczne z ochroną prywatności i danych osobowych konsumentów. Następnie goście zobaczą wideo opowiadające o tym, co w branży modowej wydarzyło się w dziedzinie zrównoważonego rozwoju od 2022 roku aż do dziś.
W jakim kierunku zmierza moda przyszłości? Czy technologia rzeczywiście oferuje rozwiązania na problemy środowiskowe? Czy możliwe jest pogodzenie sprzecznych interesów branży mody, która opiera się na wzroście konsumpcji, z koniecznością ochrony ograniczonych zasobów naszej planety? I jakie są te nowe ekscytujące rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie pytania oraz wiele innych pojawią się podczas panelu „Drugie życie mody”, w którym udział wezmą Katarzyna Zajączkowska – edukatorka, autorka podcastu „Odpowiedzialna moda” i książki o tym samym tytule, wykładowczyni ekoprojektowania i sustainable fashion, ekspertka Okrągłego Stołu dla Zrównoważonej mody pod auspicjami ONZ, Katarzyna Zawadzka – aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, entuzjastka i ekspertka mody vintage, oraz Barbara Oramus – główna projektantka marki Elementy. Panel moderować będzie Zuzanna Krzątała. Po emocjonującej dyskusji goście wezmą udział w części networkingowej, podczas której czas umilą przekąski i mocktaile, a specjalne żetony pozwolą uzyskać gift bagi.
Rejestracja na konferencję na końcu artykułu
Westfield Good Festival: Influencer Swap Market i TikTok Live Cooking Challenge
Każdy fan mody uwielbia zakupy, ale dla świadomych osób często wiążą się one z poczuciem winy. Jest jednak sposób na to, aby zdobyć ubrania, akcesoria i kosmetyki z szaf wybranych influencerów. Wystarczy wziąć udział w Influencer Swap Market, który potrwa od 18 do 20 kwietnia w godzinach od 12 do 20. Kto otworzy swoje szafy? M.in. Kasia Szymanowicz, Anna Nowak-Krzywańska, Marta Waluk, Romek Gelard Gello, Maria Marek, Jackob Buczyński oraz Paulina Lis.
Z kolei 20 kwietnia zadowoleni będą nie tylko fani mody, ale też miłośnicy dobrej kuchni. Bo właśnie wtedy odbędzie się TikTok Live Cooking Challenge. Dwóch tiktokerów – @geczu vs. @haaipapi oraz gość specjalny – pokaże, jak w prosty sposób przygotować potrawy z podstawowych składników, które zazwyczaj zostają nam w lodówce. Wszystko po to, by zapobiegać marnowaniu żywności. Tiktokerzy będą musieli przygotować danie mające określone cechy, a na przebieg gotowania będzie miała wpływ widownia, np. prosząc uczestników o wykorzystanie tajemniczego składnika.
Co zrobić, aby wziąć udział w konferencji "Moda przyszłości, przyszłość mody" towarzyszącej Westfield Good Festival? Warunkiem uczestnictwa, oprócz zakupu biletu, jest bycie członkiem Westfield Club. Niesie ono szereg korzyści również na co dzień, choćby takich, jak wyjątkowe zniżki do sklepów i restauracji, spotkania tylko dla klubowiczów, wyzwania i konkursy, rozwijające pasje artykuły i quizy oraz usługi, takie jak darmowa konsultacja ze stylistką Westfield lub dodatkowa godzina parkowania gratis.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.