W tym sezonie światowe marki pozwalają nam na swobodną zabawę modą. Fantazyjne wzory, ubrania inspirowane stylem vintage i te przypominające dzieła sztuki to propozycje idealne dla indywidualistki, której wyobraźnia nie zna granic. Zobaczcie osiem propozycji, które znajdziecie w ten weekend w The Designer Gallery podczas Shopping Experience powered by Vogue Polska.
Domek na prerii
Za sprawą takich marek jak Batsheva czy Vampire’s Wife styl, który mogliśmy podziwiać w kultowym serialu „Domek na prerii”, stał się domeną nie tylko influencerek, ale także gwiazd. Sukienki pod szyję, obowiązkowo długości midi oraz z długim rękawem. Do tego detale w postaci falban, guzików i bufek. Projekty, których nie powstydziłyby się bohaterki Laury Ingalls Wilder. znajdziemy także w ofercie sieciówek. Szwedzkie &Other Stories proponuje model ściągany w talii.
W stylu lat 80.
Szerokie ramiona, podwyższona talia, wyraziste akcesoria i marmurkowe dżinsy. Wiosna-lato 2019 wśród światowych marek upływa pod znakiem lat 80-tych. Balenciaga stawia na ogromne klipsy w kształcie serca, Chanel – kolarki podkreślające nogi, Saint Laurent seksowne sukienki, a Max Mara powraca do minionej dekady nie tylko linią ubrań, ale także akcesoriów. Torebka z metalowym zapięciem w stylu vintage i niecodziennym fasonem to kwintesencja niewymuszonej elegancji, która idealnie oddaje ducha włoskiej marki.
Fabiola
Eklektyczny styl pasujący do niezależnej i zmysłowej kobiety. Tak w skrócie można opisać projekty Pinko. Wśród wiosennych propozycji włoskiej marki, która swoją pozycję w branży buduje od ponad 25 lat, znajdziemy najgorętsze trendy tego sezonu. Pastele, zwierzęce wzory i projekty inspirowane latami 80-tych. Czarna drapowana bluzka z bufkami to kobieca propozycja, której zmysłowości dodają odkryte ramiona. Perfekcyjnie podkreśli kobiecą sylwetkę i sprawdzi się w stylizacji dziennej, jak i wieczorowej.
Przeminęło z wiatrem
Mimo że do niedawna kapelusze kojarzyły się przede wszystkim ze stylem vintage, od kilku sezonów wracają na światowe wybiegi. Wystarczy wspomnieć o prawdziwych dziełach sztuki zdobionych piórami, które pojawiały się na wybiegu Valentino. Sieciówki szybko podłapały ten trend i oferują klientkom szeroki przekrój tych oldskulowych nakryć głowy. W kolekcji Uterqüe znajdziemy słomkowy kapelusz z szerokim rondem i czarną wstążką. Z pewnością znalazłby swoje miejsce w garderobie Scarlett O'Hary.
Kalejdoskop
Geometryczne wzory, które przyciągają spojrzenia i czarne pasy po bokach, optycznie wyszczupląjące sylwetkę. Włoska marka Marella w kolekcji wiosennej stworzonej wspólnie z artystką Camille Walalą bawi się przede wszystkim nadrukami, zachowując klasyczne fasony ubrań. Ołówkową spódnicę możecie nosić z białą bluzką lub w formie total look z koszulą w tym samym wzorze.
Klimat boho
W tym sezonie akcesoria mają przyciągać spojrzenia. Duże torebki, masywne adidasy, kapelusze, a także biżuteria, obok której nie można przejść obojętnie. Polska marka Apart wśród oferowanych nowości stawia na kolczyki i naszyjniki inspirowane stylem boho. Będą pasować do romantycznych sukienek maksi, a także uzupełnią wieczorową stylizację.
Klasyka z twistem
Czarną marynarkę można znaleźć w szafie większości kobiet. W garderobie indywidualistki jest jednak miejsce na odrobinę szaleństwa. Na wiosnę-lato 2019 powinna więc zastąpić żakiet wizytową peleryną polskiej marki La Mania. Satynowe wykończenia dodają jej elegancji.
Dziki zachód
Od kilku sezonów kowbojki nie znikają ze światowych wybiegów, nabierając z czasem bardziej oryginalnego charakteru. Model marki Amore to kobieca propozycja w białym kolorze. Kontrastujące przeszycia i drewniany obcas dodają butom nuty vintage. Będą pasować do stylizacji utrzymanych w klimacie boho, stworzą idealny duet ze skórzaną ramoneską, a także małą czarną, przełamując jej formalny charakter.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.