Szwajcarska marka zegarków postanowiła uprzyjemnić swoim fanom czas spędzony w domu. Swatch za pomocą Instagrama zabiera ich w podróż. Kierunek? Dowolny.
Swatch słynie z łączenia świetnych jakościowo mechanizmów z oryginalnym wzornictwem. Projektanci marki kochają intensywne kolory i zabawne wzory. Oryginalne pomysły w przypadku Swatcha nie ograniczają się jednak wyłącznie do projektów zegarków.
Swatch właśnie rozpoczął akcję marketingową #SwatchTakesMePlaces. Przez trzydzieści dni Swatch, za pośrednictwem Instagrama, będzie swoich obserwatorów zabierać w wirtualną podróż do trzydziestu różnych miejsc (na liście destynacji są m.in.: Hawaje, Nowy Jork, Ateny, a nawet Mars!). Każdego dnia na profilu marki pojawi się animacja, która zdradza kierunek wycieczki. I tak na przykład, krótki filmik z Big Benem i czajnikiem herbaty w opisie kieruje bezpośrednio do konta w całości poświęconego stolicy Wielkiej Brytanii. Znajdziecie tam informacje o zabytkach, sztuce, lokalnej kuchni i innych atrakcjach.
To nie wszystko. W projekt #SwatchTakesMePlaces wpisuje się także nowa kolekcja trzydziestu wzorów z serii SwatchXYou, które nawiązują do miejsc turystycznych. Za pomocą strony internetowej marki można zaprojektować i zamówić sobie własny, niepowtarzalny zegarek. Akcja trwa do końca kwietnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.