The Sound of Tezenis: Moda, muzyka, taniec
Muzyka odmieniona przez wszystkie przypadki, gra świateł, żywa energia, a przede wszystkim moda. Pokaz najnowszej kolekcji Tezenis odbył się 5 października w siedzibie marki we włoskim mieście Dossobuono.
Muzyka to temat, który jest marce Tezenis, stylowej i innowacyjnej, a jednocześnie najmłodszej w grupie Calzedonia, wyjątkowo bliski. Kierując swój przekaz w stronę młodych i przebojowych, jak robi to marka, nie sposób pominąć tego środka ekspresji. Polem do popisu są zwłaszcza pokazy promujące nowe kolekcje, które jak nic innego mają szansę zaangażować wszystkie zmysły i stać się sensacją na skalę światową. Tak też było podczas październikowego spotkania z Tezenis, które odbyło się na początku miesiąca w Dossobuono we włoskiej prowincji Werona.
Efektowne widowisko pod hasłem „The Sound of Tezenis” przeniosło publiczność do innego świata, do miejsca pozornie minimalistycznego i tajemniczego, ale wibrującego od awangardowego ducha naszych czasów. Różne gatunki, rytmy i dźwięki wprawiały powietrze w drżenie, dopełniane przez dopracowane taneczne choreografie. Spokojne oglądanie tego widowiska musiało być dla zgromadzonych gości nie lada wyzwaniem, zwłaszcza że gwiazdą wieczoru była również najnowsza technologia. Porywające świetlne transformacje LED-owe i lasery przez cały pokaz raz za razem zmieniały klasyczny, widowiskowy wybieg niczym ze światowych stolic mody w futurystyczny parkiet taneczny, którego nie powstydziłyby się najgorętsze kluby. Gra świateł i formy pobudzała wyobraźnię i świetnie obrazowała dynamicznego ducha marki.
Show rodem z festiwalu muzycznego był doskonałym tłem dla nowej, jesiennej kolekcji bielizny, piżam i odzieży loungewear Tezenis. Drapieżne cętki, fiolet, fuksja, szmaragd i błyskotki przypomniały, że sezon na świąteczne imprezy i spotkania zbliża się wielkimi krokami, a na piżamach czy szlafrokach znalazło się miejsce zarówno dla poczciwej kraty, jak i powiewających piór. Modele w klasycznej bieliźnie i modelki w efektownych kompletach z satyny, koronki czy aksamitu na zakończenie pokazu włożyli zabawne świąteczne swetry, których też nie zabrakło podczas tej muzycznej imprezy.
Do niewielkiego Dossobuono przyjechali tego dnia gwiazdy, dziennikarze, przedstawiciele branży fashion i influencerzy, w tym Julia Kuczyńska „Maffashion”, wieloletnia ambasadorka marki Tezenis. Swoją obecnością pokaz uświetnili także muzycy. Gośćmi specjalnymi wieczoru byli dwaj francuscy didżeje: Kungs, który tworzy charakterystyczny, tropikalny w brzmieniu house, autor hitu „This Girl”, oraz Martin Solveig, twórca przeboju „All Day and Night”, który pokochał futurystyczne elektro. Partnerami imprezy były takie marki jak MAC, Cotril i Fedua, brandy wiodące w makijażu, stylizacji włosów i pielęgnacji paznokci. To one dodały temu wieczorowi jeszcze więcej koloru i osobowości.
Nową kolekcję #thesoundoftezenis można już kupić w butikach i na stronie internetowej marki Tezenis.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.