
Billie Eilish wie, jak łączyć streetwear z glamourem. I na co dzień, i na czerwonym dywanie pozostaje autentyczna. – Wolność ekspresji Billie pasuje do przekazu Gucci –powiedzieli przedstawiciele marki, wybierając ją na ambasadorkę nowej kolekcji okularów. Na zdjęciach, utrzymanych w klimacie filmów „Zagubiona autostrada” Davida Lyncha albo „Drive” Nicolasa Windinga Refna, wokalistka uważana za głos swojego pokolenia, pozuje w wyrazistych oprawkach. Wśród okularów Gucci znajdziemy awiatory, oprawki o kocich kształtach i ogromne formy w stylu lat 80. minionego wieku. Wideo pokazuje Billie, którą goni jej sobowtór. W finale oba wcielenia artystki wyznają sobie miłość.
Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Art Direction: Lina Kutsovskaya at Be Good Studios
Zdjęcia i reżyseria: Harley Weir
Stylizacja: Andrew Mukamal
Makiujaż: Robert Rumsey
Fryzury: Benjamin Mohapi
Manicure: Erin Moffett


Zaloguj się, aby zostawić komentarz.