Woolrich: Nowoczesna tradycja
Woolrich to marka, której tradycje sięgają 1830 roku. Jej ubrania od początku wyróżniały się jakością, funkcjonalnością i precyzją wykonania. Sprawdzały się w ekstremalnych warunkach, były wygodne i odporne na zniszczenie. Dlatego na przestrzeni dwóch stuleci służyły m.in. amerykańskim traperom, żołnierzom wojny secesyjnej i polarnikom. W XXI w. Woolrich otwiera kolejny rozdział. Jest znaną i prestiżową marką, kojarzy się z amerykańskim dziedzictwem, ale też z nowoczesnymi technologiami, które innowacyjnie łączy z modą. Reinterpretuje klasyczne modele z przeszłości i wyznacza trendy. Przyglądamy się nowej kampanii i kolekcji marki na sezon zima 2021.
Inspirujący bohaterowie zamiast modeli
Lailę Gohar i Ignacia Mattosa połączyła miłość do jedzenia. Ona to artystka konceptualna, skupia się na rytuałach i zachowaniach związanych z kulturą stołu. On jest cenionym szefem kuchni, który w pracy sięga do swoich południowoamerykańskich tradycji.
Równie barwna okazuje się druga para. Cynthia Cervantes i jej mąż Travis Gumbs. Są związani z branżą mody, prowadzą studio kreatywne i wydają magazyn „Maroon World”, poświęcony wielokulturowości. Cynthia pracuje jako producentka i dyrektor kreatywna, Travis jest fotografem i konsultantem kreatywnym.
Cała czwórka to bohaterowie nowej kampanii „Outdoor Progressives” Woolrich. Zrealizowana przez fotografkę i reżyserkę Cheryl Dunn, pokazuje życie nowojorskich par. Oglądamy autentycznych ludzi, których emocje są szczere, a „zwykłe” życie – fascynujące. Poznajemy ich ulubione zakątki miasta, ważne dla nich przedmioty i małe przyjemności. W końcu czujemy energię prawdziwych ludzi, a nie wynajętych aktorów. W kontekście takich portretów i stojących za nimi historii hasło kampanii „Ochraniaj rzeczy, które kochasz” nabiera głębszego znaczenia.
Kolekcja na zimę 2021: Trzy profile użytkowników
Marka wchodzi w nowy sezon, proponując trzy dopełniające się linie.
Charming Versatility to utrzymane w zimnej gamie błękitów i szarości ubrania dostosowujące się do zmiennych warunków meteorologicznych. Woolrich sięga tu po ekologiczne rozwiązania – materiały z recyklingu, np. wodoodporną powłokę z nylonu i lekką izolację z puchu w męskiej kurtce Deepsix Overshirt, która sprawdza się zarówno w wietrznym i zimnym Nowym Jorku, jak i trudnych górskich warunkach. Kurtka jest lekka i pakowna, podobnie jak damski model Silas Short. Wykorzystano w nim nowoczesny Primaloft®. To technologia stałej izolacji włókien, która jest niezawodna i zapewnia ciepło nawet w ekstremalnych warunkach.
Druga linia kolekcji, Authentic Comfort, sięga do przepastnego archiwum marki, reinterpretuje modowe klasyki, unowocześnia ich fason i tkaniny, by stały się lżejsze i bardziej ekologiczne, ale czasem hołduje też tradycyjnym rozwiązaniom. Tak, jak w przypadku brytyjskiej woskowanej bawełny albo wysokojakościowego puchu, który znajdziemy w trenczu Kuna i parce Alsea. Uwagę zwraca także męska kurtka Sierra. To wariacja na temat klasycznej kamizelki Aluetian – projektanci zadziałali kreatywnie, dodając dopinane rękawy z mikrofibry. Charakterystyczna dla linii gama kolorów jest ciepła i zbalansowana – od pomarańczu przez beż aż po oliwkową zieleń.
Wreszcie trzecia linia, Iconic Performance, powstała we współpracy z Gore-Tex®. Wszystkie znajdujące się w niej ubrania wierzchnie wykorzystują ten lekki, oddychający materiał, który odznacza się pełną wiatroszczelnością i wodoodpornością. Projektanci zaakcentowali techniczny styl i twórczo podeszli do opracowania detali – szerokich kapturów, wzmocnionych szwów, pojemnych kieszeni. Ubrania rozwijają spokojną paletę – złamany błękit, szarość i biel, które kontrastują z oliwką i purpurą.
Więcej o kolekcji znejdziecie na stronie woolrich.com.
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.