Założona przez Paulinę Pyszkiewicz marka przez wiele sezonów utożsamiana była z tzw. „paryskim szykiem”. Wraz z nadejściem tegorocznej wiosny może się to zmienić. Projektantka proponuje bowiem tym razem o wiele więcej zabawy formą, a ze swoimi inspiracjami mocno wędruje na południe.
Gdyby zapytać Polki, za co kochają LeBRAND, większość odpowiedziałaby zapewne, że za idealnie skrojone, dwurzędowe marynarki, szlafrokowe płaszcze i klasyczne koszule. Paulina Pyszkiewicz, założycielka i projektantka marki, w sezonie wiosna-lato 2018 zdaje się nieco wychodzić poza swoją strefę komfortu i proponuje sporo nowych i bardzo ciekawych rozwiązań.
Nowa kolekcja LeBRAND to współczesna wariacja na temat stylu safari, dość często przełamywanego jednak cięższymi elementami. Wśród propozycji na wiosnę i lato znalazły się lniane spodnie z talią o fasonie „paperbag” zestawione z krótkim topem wykonanym z marszczonej skóry, zwiewne asymetryczne spódnice, które połączono z ramoneską i oversize’owe szmizjerki. Na szczególną uwagę zasługują, jak zawsze w przypadku LeBRAND, okrycia wierzchnie, w tym lniane kamizelki i zamszowe trencze, oraz akcesoria: skórzane opaski na głowę i szerokie, podkreślające talię paski.
Kolekcja wiosna-lato 2018 pokazuje, że Pyszkiewicz, mimo stałej pozycji w czołówce najpopularniejszych polskich marek segmentu premium, wciąż ma w sobie dużo apetytu na nowość i zmianę. A to bardzo dobrze wróży na przyszłość.
Zdjęcia: Anna Zarzycka
Stylizacja: Olivia Kijo
Modelka: Ewelina Mika, Neva Models
Makijaż: Karolina Kurowicka
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.