Rok 2021 był rokiem wielkich współprac. Gucciaga, Fendace czy Skendi to tylko najsłynniejsze z nich. Zdaje się, że to dopiero początek, bo nowy sezon otwiera wspólna kolekcja domów mody Jimmy Choo i Mugler.
Obydwie marki ukształtowały lata 90. U ich podstaw leży celebracja kobiecości. – Projekty Muglera i Jimmy’ego Choo od początków istnienia marek opowiadają o sile. Nasze klientki są niezłomne i efektowne. Mają pełną kontrolę nad życiem – mówi Sandra Choi, dyrektorka kreatywna linii akcesoriów Jimmy’ego Choo. Choi wspomina wyjście w wyciętej sukience od Muglera, któremu towarzyszyło jedno – chęć dobrej zabawy. Właśnie to uczucie chciała odtworzyć we wspólnej kolekcji razem z dyrektorem artystycznym francuskiego domu mody Casey’em Cadwalladerem.
Duet rozpoczął pracę rok temu na Zoomie. Razem postanowili wrócić do modeli Choo z lat 90. i charakterystycznych przezroczystości Muglera, które zmarły niedawno projektant, wprowadził pod koniec XX wieku. Ponadczasowe kody przełożyli na kapsułową linię obuwia. Tak powstały elastyczne botki inspirowane modelami body Spiral i Illusion z wstawkami z siateczki. Dostępne są w wersji przed kostkę i za kolano. Do tego neonowo żółte czółenka, klapki z motywem kuli disco na 10-centymetrowej szpilce czy gladiatorki zbudowane z oplatających łydkę złotych rzemyków. – Casey nieco mnie ośmielił, wyszłam daleko poza swoją strefę komfortu. Dzięki temu buty są wyższe, bardziej drapieżne, z obłędnym obcasem wygiętym w delikatny łuk.
Ponieważ stworzyli kolekcję szpilek idealnych na imprezę, w takim też anturażu zostały zaprezentowane – na jednym z najhuczniejszych wydarzeń, jakie widziało Los Angeles. Na lokalizację wybrali butik Terminal 27 przy Beverly Hills. Awangardowa przestrzeń concept store’u pozwoliła ukryć wieszaki pozostawiając pustą ścianę, na której wyświetlano sesję i wideo z kampanii autortwa Harley Weir. Przestronna przestrzeń posłużyła za parkiet. Do dźwięków setu Kitty Ca$h tańczyły m.in. Megan Fox, Aleali May, Chloe Bailey, Jamie Xie, Sami Miro czy Devon Carlson.
Teraz wybór modelu jak i ścieżki muzycznej należy do was. Kolekcja Jimmy Choo x Mugler debiutuje na sklepowych półkach 10 lutego 2022 roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.