Neil Tennant z Pet Shop Boys, Willem Dafoe, Joan Collins grają w klipie, promującym nową kolekcję Palace, która powstała we współpracy z Calvinem Kleinem. Nowy Jork, Londyn, kolorowe ulice, lata 80., świat biznesu, współcześni skaterzy – wszystkie te elementy pojawiają się w kampanii reklamowej i oddają charakter współpracy Kleina ze streetwearową marką.
Adidas, Salomon, Jean-Charles de Castelbajac, Ralph Lauren, Moschino – to tylko niektóre z marek, z którymi Palace dotąd współpracował. Londyński brand skateboardowy tym razem postanowił połączyć siły z Calvinem Kleinem, a efekty tej współpracy będzie można obejrzeć i kupić już od 8 kwietnia w sklepach stacjonarnych oraz internetowych, również na polskiej stronie Kleina.
W nowych projektach radosna estetyka Palace łączy się z elementami charakterystycznymi dla Calvina Kleina, takimi jak dżins, proste T-shirty, wygodna bielizna. Powstało też nowe logo – na trójkącie Penrose’a, znanym już jako symbol streetwearowego brandu, widnieje teraz napis „Calvin Klein”. Poza odzieżą kolekcja zawiera nową wersję klasycznego zapachu CK One, wzbogacają go nuty o nazwach Frosted Mandarin, Violet Leaf, Oakmoss.
Współpracę promuje pięciominutowy teledysk, w którym brzmi przebój Pet Shop Boys z połowy lat 80. „West End Girls”. A w klipie, nagranym w Londynie i Nowym Jorku, występują Willem Dafoe w rolach taksówkarza i pracownika pizzerii, Neil Tennant, a także skaterzy Lucien Clarke, Charlie Birch, modelki Adwoa Aboah, Precious Lee, Lola Leon oraz raper Unknown T. Reklamę wyreżyserował brytyjski fotograf Alasdair McLellan, który jest także autorem zdjęć do tego krótkiego filmu oraz fotografii, promujących nową kolekcję.
Teledysk zamyka wypowiedź Joan Collns w wieczorowym stroju: „Kto by się tego spodziewał?”
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.