Znaleziono 0 artykułów
30.10.2024

Za kulisami sesji okładkowej „Wielkie produkcje” z listopadowego numeru „Vogue Polska”

30.10.2024
(Fot. Karolina Pukowiec)

Moda nas czaruje. Niewiele ma to wspólnego z projektami płaszczy, toreb czy sukienek. Żebyśmy weszli w świat marki i zapragnęli jej produktów, potrzebna jest praca wielu rąk i głów – precyzyjna reżyseria, scenariusz, scenografia, charakteryzacja, oświetlenie. Magia mody, która na wybiegu trwa kilkanaście minut, rodzi się jak film – długo i wielkim kolektywnym wysiłkiem. Zobaczcie, jak powstawała okładkowa sesja „Wielkie produkcje” z listopadowego numeru „Vogue Polska”.


Wideo: Karolina Pukowiec
Stylizacja: Marta Zaczyńska
Asystent fotografki: Jacky Varlet
Asystentki stylistki: Amelie Richart, Claudia Chmielowiec, Hanna Rędzia 
Makijaż: William Bartel / Artlist
Włosy: Bastien Zorzetto / Walter Schupfer Management
Asystentka makijażysty: Agnes Obis
Scenografia: Pauline Furman / 2001.Art
Asystentka scenografki: Carla Brenon
Modelki i modele: Nyaueth Riam / Metropolitan Models, Athiec Geng / Select Paris, Chol Mabior, Tass Sarr, Faaby / Premium
Casting: Ania Jóźwiak
Lokacja: Karolina Pukowiec, Chiara Janczarek
Producent: Mateusz Bzówka
Retusz: Paul Drozdowski

Karolina Pukowiec
  1. Styl życia
  2. Video
  3. Za kulisami sesji okładkowej „Wielkie produkcje” z listopadowego numeru „Vogue Polska”
Proszę czekać..
Zamknij