Za kulisami sesji okładkowej „Wielkie produkcje” z listopadowego numeru „Vogue Polska”
Moda nas czaruje. Niewiele ma to wspólnego z projektami płaszczy, toreb czy sukienek. Żebyśmy weszli w świat marki i zapragnęli jej produktów, potrzebna jest praca wielu rąk i głów – precyzyjna reżyseria, scenariusz, scenografia, charakteryzacja, oświetlenie. Magia mody, która na wybiegu trwa kilkanaście minut, rodzi się jak film – długo i wielkim kolektywnym wysiłkiem. Zobaczcie, jak powstawała okładkowa sesja „Wielkie produkcje” z listopadowego numeru „Vogue Polska”.
Wideo: Karolina Pukowiec
Stylizacja: Marta Zaczyńska
Asystent fotografki: Jacky Varlet
Asystentki stylistki: Amelie Richart, Claudia Chmielowiec, Hanna Rędzia
Makijaż: William Bartel / Artlist
Włosy: Bastien Zorzetto / Walter Schupfer Management
Asystentka makijażysty: Agnes Obis
Scenografia: Pauline Furman / 2001.Art
Asystentka scenografki: Carla Brenon
Modelki i modele: Nyaueth Riam / Metropolitan Models, Athiec Geng / Select Paris, Chol Mabior, Tass Sarr, Faaby / Premium
Casting: Ania Jóźwiak
Lokacja: Karolina Pukowiec, Chiara Janczarek
Producent: Mateusz Bzówka
Retusz: Paul Drozdowski
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.