Dostępne w portfolio CCC marki Gino Rossi i Jenny Fairy powiększyły swoją ofertę o zegarki. Biżuteryjne zdobienia, kolorowe tarcze i inspirowane stylem retro formy to detale szczególnie pożądane tej wiosny.
Zgodnie z trendami, tak w przypadku ubrań, jak i dodatków, w sezonie wiosna-lato 2022 warto sięgać po odważne połączenia. W przypadku zegarków, swobodnie łączyć można między innymi różne metale. Stylizację podkręci też wyrazisty kolor, np. w najmodniejszym odcieniu soczystej trawy, bransoletka z pikowaniem czy gadżet inspirowany stylem Lazurowego Wybrzeża. Nie warto jednak rezygnować z klasyki.
Podobnie jak dotychczasowe produkty z oferty marki Gino Rossi, również zegarki odznaczają się świetną jakością oraz klasycznym i ponadczasowym dizajnem. W premierowej kolekcji królują modele, które łączą w sobie biżuteryjne zdobienia z męskim sznytem. Kwadratowe tarcze z rzymskimi cyframi i skórzane paski nawiązują z kolei do stylu retro. Na funkcjonalność zegarków Gino Rossi dodatkowo wpływają dostępne w niektórych modelach wymienne bransolety.
Z myślą o młodych kobietach, które inspirują się stylem it-girls, marka Jenny Fairy zadbała, by w zegarkach z jej logo nie zabrakło elementów przykuwających uwagę. Złociste bransoletki, tarcze wysadzane błyszczącymi kamieniami lub elementy o fakturze kości słoniowej nie tylko pięknie prezentują się na nadgarstku. Sprawiają też, że zegarek świetnie komponuje się z pozostałą biżuterią.
Autorką kreatywnej odsłony prezentacji zegarków jest jedna z najbardziej doświadczonych fotografek polskiej branży mody Zuza Krajewska. Wspólnie z manikiurzystką Patrycją Jewsioną stworzyła wysmakowane aranżacje, które odzwierciedlają charakter i barwy zegarków z oferty CCC. Forma prezentacji modnych gadżetów może stanowić też inspirację do tego, jak nosić najmodniejsze akcesoria sezonu.
Zegarki są dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.
Zdjęcia: Zuza Krajewska
Nail art: Patrycja Jewsienia
Art director: Maria Mastalerz, Marcela Stańczyk
Producent: Bartosz Majkowski, Mateusz Bzówka
Head of marketing: Katarzyna Krawczyk
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.