Zendaya, gwiazda „Euforii”, nie mogła opuścić pokazu Valentino podczas tygodnia mody w Paryżu – już od kilku lat jest ambasadorką włoskiego domu mody. Na tę okazję też wybrała kostium z jego najnowszej kolekcji.
Uwielbiana jesienią fuksja pozostaje w trendach. Valentino przekonuje na Instagramie, że stoją za nią „miłość, wspólnota, energia i wolność”. Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny włoskiego domu mody zaprezentował 6 marca na wybiegu monochromatyczne stylizacje w nasyconym odcieniu fuksji i ponadczasowej czerni. Przed pokazem kolekcji ready-to-wear na jesień-zimę 2022 powiedział: – To był trudny tydzień. Zareagowaliśmy w jedyny znany nam sposób: pracując. Nie pozwalając, aby sparaliżował nas strach przed wojną. Staramy się pamiętać, że przywilej wolności jest teraz większy niż kiedykolwiek. Nasze myśli kierujemy do tych, którzy cierpią: kochamy was. Miłość jest jedyną słuszną reakcją.
Pokaz z pierwszego rzędu oglądała Zendaya. Wybrała na te okazję fuksjowy total look marki z najnowszej kolekcji. Stylizacja składała się z długiego płaszcza z klapami, marynarki, koszuli i eleganckich spodni ozdobionych kwiatami. Gwiazda do kreacji dobrała wysokie platformy oraz złotą biżuterię. Wyprostowała burzę loków, spojrzenie podkreśliła czarnymi kreskami, a na usta nałożyła pomadkę w odcieniu nude.
Aktorka związana jest z włoskim domem mody już od kilku lat. Zendaya została też twarzą kampanii Valentino promującej kolekcję na sezon wiosna-lato 2022. W spocie reklamowym zachwyca energetycznymi stylizacjami w odcieniach różu, soczystej żółci i błękitu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.