Zimowa baśń w trzech rozdziałach w świątecznej odsłonie zapachów Chanel
Baśniowy, eteryczny, pełen fantazji i subtelnego uroku – taki właśnie jest zimowy krajobraz według Chanel, które użyło go jako głównego motywu kampanii promującej świąteczną odsłonę zapachu Chanel N°5. Kultowa piątka w trzech wersjach – jako klasyczna woda perfumowanej, perfumetka do torebki i olejek – powraca w nowych, stylowych i idealnych na prezent opakowaniach.
Koncept zimowej baśni w trzech rozdziałach stał się motywem przewodnim kampanii promującej limitowaną świąteczną odsłonę kultowego zapachu Chanel N°5. Pokryte płatkami śniegu, powiewające w rytm nostalgicznej, marzycielskiej muzyki produkty są nie tylko olfaktoryczną, ale i estetyczną ucztą. Każdy zamknięto bowiem w luksusowym, designerskim opakowaniu. Stanowią idealny pomysł na prezent – dla bliskich lub dla siebie. W końcu Gabrielle Chanel nieustannie przypominała swoim klientkom, by nie bały się czerpać z życia pełnymi garściami i rozpieszczały się.
W świątecznej kolekcji Chanel główną gwiazdą jest kultowa „piątka”, do której założycielka domu mody miała szczególny sentyment. W limitowanej zimowej odsłonie pojawia się pod trzema postaciami: klasycznej wody perfumowanej, której charakterystyczny flakon ozdobiono pięknym woalem jedwabiu, imitującym śnieżną chmurkę, malutkiej perfumetki do torebki, zamkniętej w designerskim etui w czarno-białym lub złoto-czarnym kolorze oraz luksusowego olejku do ciała L’Huile Or Beige w beżowo-złotej buteleczce o matowym, satynowym wykończeniu. Równie efektownie prezentują się pojedynczo, co w stylowym trio, dostarczając pełni zmysłowych doświadczeń „made in Chanel”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.