Kampania „Be the icon” S’portofino: ABC zimowego stylu
Zmęczenie rzeczywistością i tęsknota za wcześniej znaną normalnością budzą marzenia o podróżach. W sezonie zimowym u miłośników narciarstwa fantazje o rajskim urlopie zastępuje pragnienie białego szaleństwa. Kampanią „Be the icon” S’portofino udowadnia, że nie tylko pomoże jak najlepiej się do niego przygotować, lecz także pozwoli na stoku zadać szyku.
Multibrand S’portofino powstał z myślą o pasjonatach aktywnego trybu życia, którzy obok komfortu równie mocno cenią jakość i nieskazitelny styl. Oferta tego wyjątkowego konceptu skierowana jest m. in. do miłośników biegania, jogi, fitnessu, kolarstwa oraz golfa. Wśród projektów takich marek jak Aeronautica Militare, Deha, Bogner czy Woolrich czekają na nich najświeższe światowe trendy i najlepsze technologiczne rozwiązania.
Spójne DNA marki to efekt 13 lat wytrwałej pracy, w trakcie której S’portofino pozyskało do swojego portfolio ponad 100 marek premium. Koncept prowadzi sprzedaż online nie tylko w Polsce, lecz także na ośmiu rynkach zagranicznych. Sklepy stacjonarne zlokalizowane są z kolei w Warszawie, Poznaniu, we Wrocławiu, w Katowicach, Gdyni, Krakowie i Polanicy-Zdrój.
W sezonie zimowym S’portofino zamienia się w raj dla narciarzy. Dzięki dostępności produktów doskonałych jakościowo, a zarazem stylowych, przygotowania do wyjazdu do górskiego kurortu to czysta przyjemność. Tegoroczną zimową kolekcję promuje kampania „Be the icon”, do której zdjęcia zrealizowano na lodowcu Stubai w austriackim Tyrolu. Dokonana przez S’portofino selekcja ubrań i akcesoriów pozwoli zadać szyku zarówno na stoku, jak i poza nim. Wiele z propozycji doskonale sprawdzi się bowiem nie tylko jako część stroju narciarskiego, lecz także w stylizacjach après-ski.
Śniegowce Moon Boot noszą m.in. Olivia Palermo, Keira Knightley czy Miranda Kerr. Główną zaletą butów jest gwarantująca ciepło i wodoodporność piankowa wkładka oraz gruba, antypoślizgowa podeszwa. Wśród propozycji S’portofino na nadchodzącą zimę znalazł się model z wysoką, wykończoną miękkim futrem ekologicznym cholewką z tworzywa syntetycznego. Zwolenniczkom ekstrawaganckich stylizacji proponuje się z kolei śniegowce ozdobione zwierzęcym printem, których wnętrze wypełnione zostało miękkim kożuszkiem.
Wśród akcesoriów na uwagę zasługują też czapki wykonane z dzianin o grubym splocie. Czarny model marki Goldbergh ma wewnątrz podszewkę z polaru, która zapewnia dodatkowe ciepło. Doskonałą alternatywą dla tak klasycznego nakrycia głowy jest szalenie modna w tym sezonie czapka będąca połączeniem kaptura z kominem.
Wełniano-kaszmirowy projekt marki Bogner fenomenalnie dopełni zarówno sportową, jak i casualową stylizację. Wśród propozycji tego samego producenta znalazły się też rękawice o nieco futurystycznym wyglądzie. Rękawiczki wykonane z miękkiej skóry jagnięcej, z wełnianą wewnętrzną podszewką, przedłużono o rękawki z technicznej, nylonowej tkaniny, czego efektem jest oryginalny dodatek o wszechstronnym zastosowaniu.
Czym jednak byłyby akcesoria bez odpowiedniej bazy? Strój narciarski najczęściej jest kompozycją warstwową. Jedną z nich może być dopasowany, podkreślający sylwetkę golf. Wykonany z dzianiny sprawnie odprowadzającej wilgoć oraz nieabsorbującej zapachów model Goldbergh Emma zdobi efektowny, geometryczny print. Taki element garderoby, nawet w sportowym wydaniu, doda stylizacji eleganckiego charakteru. W wydaniu après-ski golf warto zastąpić ciepłym i wygodnym swetrem, koniecznie z charakterystycznym wzorem.
Doskonałe uzupełnienie dla świetnej jakości kaszmirowego swetra stanowić będzie kurtka Bogner Baila, która łączy w sobie elementy skórzane z ciepłym i miękkim wykończeniem kożuszkową wełną. Uszyto ją z naturalnej, delikatnej skóry jagnięcej. Dzięki zapięciu na dwukierunkowy metalowy suwak ma nowoczesny wygląd i jest wygodna w użytkowaniu. Z myślą o zwolenniczkach nieco bardziej uniwersalnych propozycji znalazł się w nowej kolekcji S’portofino szeroki wybór kurtek i płaszczy puchowych Mackage, Woolrich czy Peak Performance.
Fanki narciarstwa z pewnością nie przejdą jednak obojętnie obok parki Bogner Fanja-D wypełnionej kaczym puchem. Pokryta na całej powierzchni oryginalnym printem, nie pozwoli przejść niezauważoną. Dzięki swobodnemu, luźnemu krojowi pomieści z kolei pod sobą wszystkie potrzebne warstwy. Co jednak szczególnie ważne, powstała w 100 proc. z materiałów z recyklingu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.