Rola Nicoli Coughlan w „Bridgertonach” przyniosła jej sławę, a stylizacje z czerwonych dywanów – status ikony stylu. It-girl, a właściwie „brylant sezonu”, wystąpiła teraz w kampanii kolekcji marki Skims założonej przez Kim Kardashian.
Nicola Coughlan, znana przede wszystkim jako Penelope Featherington z hitowego serialu „Bridgertonowie", przechodzi obecnie fascynującą metamorfozę z aktorki w ikonę stylu. Jej talent aktorski, charyzma i niezwykła osobowość zapewniły jej status it-girl. Po roli w „Bridgertonach” Nicola Caughlan wyrasta na jedną z najciekawszych gwiazd swojego pokolenia.
Nicola Caughlan z serialu Netflixa gwiazdą nowej kampanii Skims
Nicola Coughlan wzięła udział w kampanii Skims, marki stworzonej przez Kim Kardashian. Skims, znane z promowania różnorodności i ciałopozytywności, w najnowszej kampanii stawia na hasło „For everybody". Wybór Nicoli Caughlan na jej gwiazdę nie jest przypadkowy – jej autentyczność i naturalne piękno idealnie wpisują się w filozofię marki.
Stylizacje w kampanii Skims podkreślają pewność siebie Nicoli Caughlan, pokazując, że moda jest dla wszystkich, niezależnie od rozmiaru. Aktorka prezentuje obcisłą sukienkę Soft Lounge Slip Dress (sukienka slip dress Skims to kultowy model z kolekcji marki). „Ulubiona romantyczna bohaterka w naszej wiralowej sukience”, napisano w zapowiedzi kampanii. W przeciwieństwie do falbaniastych, usztywnianych sukni i ciasnych gorsetów, które nosi jako Penelope Featherington, Nicola Coughlan prezentuje się tu w długiej sukience na ramiączkach z kolekcji Soft Lounge. Na innym zdjęciu zamienia sukienkę na model z długimi rękawami w szarym odcieniu, nawiązując pozą do jednej z najgorętszych scen z trzeciego sezonu, w której wystąpiła razem z Lukiem Newtonem.
Nicola Caughlan na czerwonych dywanach zachwyca w kreacjach inspirowanych epoką regencji
Gdziekolwiek Nicola Caughlan się pojawi, olśniewa swoimi stylizacjami. Na czerwonych dywanach i konferencjach prasowych zachwyca w sukniach nawiązujących do czasów regencji. Wraz ze swoją stylistką Aimée Croysdill wybiera romantyczne kreacje, które w nowoczesny sposób interpretują modę tamtej epoki. Jej pełne życia stylizacje doskonale podkreślają osobowość gwiazdy. Na światowej premierze drugiej części trzeciego sezonu serialu zachwycała w romantycznej sukni i welonie niczym panna młoda. Z kolei na pokazie filmu „Barbie” w Londynie wystąpiła w dopasowanej do ciała sukni zdobionej na całej długości kryształowymi łezkami Swarovskiego.
Nicola Coughlan to kolejna gwiazda kampanii Skims
Kim Kardashian na ambasadorki swojej marki wybiera zawsze najmodniejsze gwiazdy sezonu. W jej kampaniach wystąpiły już m.in. Beatrice Grannò i Simona Tabasco z „Białego Lotosu”, Paris Jackson i Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio oraz Candice Swanepoel. Na przestrzeni lat Kim Kardashian do współpracy zaprosiła również SZA, Rosalíę, Sabrinę Carpenter, Megan Fox, czy Paris Hilton. Doskonałe wyczucie Kim Kardashian zaowocowało licznymi wiralami. Nie inaczej jest i tym razem – Nicola Coughlan to it-girl tego sezonu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.