Znaleziono 0 artykułów
02.12.2024
Artykuł partnerski

BMW zachwyca ucztą dla zmysłów podczas 7 Senses Dinner

02.12.2024
Ekskluzywne wydarzenie 7 Senses Dinner to wyjątkowe spotkanie dla klientów marki BMW. Tym razem jego motywem przewodnim była symbolika liczby siedem (Fot. Materiały prasowe)

Ekskluzywne wydarzenie 7 Senses Dinner zorganizowane przez Auto Fus Group, warszawskiego dealera marki BMW, idealnie oddaje wartości, jakim hołduje marka: luksus, elegancję i niezapomniane doświadczenia. Przekonali się o tym zaproszeni na spotkanie klienci oraz przyjaciele niemieckiego brandu.

„The 7” to nie tylko hasło promujące limuzynę BMW serii 7, lecz także motyw przewodni spotkania 7 Senses Dinner, które odbyło się 7 listopada. Goście zostali zabrani w metaforyczną podróż, podczas której każde doświadczenie pobudzało kolejne zmysły. 

Za koncept i organizację wydarzenia odpowiedzialna była grupa Auto Fus Group, jeden z największych dealerów marki BMW w Polsce. Dzięki wieloletniej tradycji i doświadczeniu w sprzedaży luksusowych samochodów, doskonale wiedzą, jak spełnić wymagania nawet najbardziej wymagających klientów. Nie inaczej było w przypadku wydarzenia 7 Senses Dinner.

Goście mogli poczuć przedsmak wieczoru, jeszcze zanim przekroczyli progi dwóch prestiżowych lokalizacji: nowej siedziby Moët Hennessy Polska oraz restauracji Hotelu Raffles Europejski – komfortową podróż na miejsce odbyli limuzyną BMW serii 7. W luksusowych wnętrzach czekała na nich niezapomniana uczta dla ciała i ducha, której motywem przewodnim była symbolika liczby siedem. 

BMW zachwyca ucztą dla zmysłów podczas 7 Senses Dinner (Fot. Materiały prasowe)

Niezapomniany wieczór 7 Senses Dinner rozpoczął się subtelnym połączeniem smaku najwyżej jakości polskiego kawioru Antonius oraz szlachetnej Belvedere 10, które w idealnej harmonii wydobywały głębokie nuty przyjemności. Następnie węch poprowadził gości przez niewidzialny świat najpiękniejszych kompozycji zapachowych wyselekcjonowanych przez Mood Scent Bar. Każdy z nich opowiadał historię, budził emocje i osobiste wspomnienia. Zmysł dotyku ożywiły wyjątkowe kolekcje domów mody, wśród których znalazły się suknie wieczorowe, buty i torebki. Różnorodne faktury pozwoliły odkryć odmienne wrażenia dotykowe, które niewątpliwie oddziałują na samopoczucie. Zmysłowa biżuteria projektu Andrei Tornaghiego, założyciela marki Tornaghi World, zaspokoiła potrzeby najbardziej wymagających estetów. Artystyczna perfekcja stała się prawdziwą ucztą dla oczu. Nie mogło zabraknąć również pięknej, relaksującej oprawy muzycznej, która dopełniła wieczór. 

BMW 7 Senses Dinner to więcej niż spotkanie z klientami i partnerami. Każdy, kto miał okazję uczestniczyć w tym wydarzeniu, przekonał się, jak oddziaływanie na poszczególne zmysły daje niezwykły efekt. Potrafi to także limuzyna BMW serii 7, gwarantująca niezapomniane wrażenia z jazdy. 

Wiktoria Melaniuk
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. BMW zachwyca ucztą dla zmysłów podczas 7 Senses Dinner
Proszę czekać..
Zamknij