„W grudniowym numerze analizujemy relację mody ze zmysłami”, pisze we wstępniaku najnowszego wydania redaktorka naczelna Ina Lekiewicz Levy. Numer trafi do sprzedaży z dwoma okładkami do wyboru, a my zdradzamy, co ciekawego znajdziemy w środku.
Proponujemy dwie okładki do wyboru
Grudniowe wydanie „Vogue Polska” trafia do sprzedaży z dwoma okładkami do wyboru. Autorką zdjęć jest Ina Lekiewicz Levy. „Tkaniny z nowych kolekcji strukturą przypominają światłoczułą kliszę fotograficzną. Mają jej odcień i przepuszczalność. Na tiulowych klatkach sensacyjnych sukienek Magdy Butrym, Gucci i Saint Laurent lekko rysują się subtelności ciała”, pisze Kamila Wagner we wstępie do sesji „Mignięcie przesłony” stylizowanej przez Kasię Mioduską.
Michał Zaczyński analizuje fenomen długowieczności Giorgia Armaniego
„Sekret jego długowieczności i dobrego samopoczucia? Subordynacja, trochę ćwiczeń, nie jeść smażonego i osobiście wybierać zdjęcia do publikacji w mediach, by korzystnie na nich wyglądać”, pisze o Giorgio Armanim, „królu włoskiej mody”, Michał Zaczyński. W czym jeszcze tkwi tajemnica mistrza, który z projektowania kolekcji potrafi uczynić doświadczenie sensualne, dowiemy się z tekstu „Arbiter elegantiarum”.
Kamila Wagner pyta Annę Grunwald o tajniki jej stylu
„Uwielbia wszystko, co wieczne i efemeryczne. Na tych dwóch przeciwieństwach balansuje w życiu i w pracy”, pisze w tekście „Pragnienie ogrodu” Kamila Wagner. Bohaterka materiału, Anna Grunwald, była dyrektorka kreatywna Magdy Butrym, opowiada, jak miksując zmysłowość ze słowiańską ludowością, stworzyła komunikację wizualną docenioną na całym świecie. „Moją rolą jest stworzenie wokół marki jakiegoś kontekstu, obudowanie jej historią”, wyjaśnia Anna Grunwald.
Anda Rottenberg, Mary Komasa, Basia Kuligowska, Lara Gessler i Aleksandra Wasilkowska dzielą się ulubionymi zapachami
Może być piękny, kojący lub nie do zniesienia. Ma moc oswajania przestrzeni i przywoływania wspomnień. Zapachy rzadko bywają neutralne. O tych ulubionych w „ Aurze zapachu” Marcie Waglewskiej opowiada pięć kobiet. – Dbam o to, by dzieci wyrosły wśród takich woni, które budują nasz dom, naszą historię i rozwijają naszą pamięć zapachową – mówi Lara Gessler. – Rodzice zawsze powtarzali mi, że można nie mieć pieniędzy, żeby lepiej się ubrać, ale niezależnie od wszystkiego trzeba zawsze pięknie pachnieć – wspomina Mary Komasa. – Późno sięgnęłam po perfumy, bo dopiero pod koniec studiów, za to od razu po Chanel no. 5. Wcześniej nie było mnie na nie stać, ale nie wyobrażałam sobie, że mogę pachnieć byle czym – podkreśla Anda Rottenberg.
Angelika Kucińska rozmawia z harfistką Anną Pašić, a Anna Konieczyńska z norweską aktorką Renate Reinsve
„Lubi melodie rzewne i zwiewne. Nie zna umiaru w estetycznych zawijasach, choć wygląda, jakby ledwie muskała struny – tak kształtuje się stereotypowy wizerunek harfistki”, ale Anna Pašić, z którą rozmawia Angelika Kucińska, zaprzecza temu wizerunkowi. „Lubię przypominać, że mechanizm harfy jest brudny od smaru”, mówi 33-latka, która po latach towarzyszenia innym twórcom nabrała odwagi, aby działać w pojedynkę. Z kolei Anna Konieczyńska rozmawia z norweską aktorką Renate Reinsve, która dzięki roli w filmie „Najgorszy człowiek na świecie” stała się głosem pokolenia milenialek niestrudzenie poszukujących prawdziwej miłości.
Wydanie „Vogue Polska” na grudzień 2024 roku trafi do sprzedaży 21 listopada. Zamów numer już dziś z jedną z dwóch okładek do wyboru na vogue.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.