Penélope Cruz gwiazdą nowej kampanii Chanel
Do grona ambasadorek francuskiego domu mody należą Keira Knightley, Julianne Moore i Nicole Kidman. Teraz jako twarz kolekcji Chanel Cruise na sezon 2018-2019 zadebiutowała hiszpańska aktorka.
– Moje najwcześniejsze wspomnienie nie dotyczy łodzi, ale dźwięku, który ona wydaje – powiedział Karl Lagerfeld. I to właśnie łódź posłużyła za scenografię pokazu kolekcji Chanel Cruise 2018-2019. Przybyłym do Grand Palais gościom Lagerfeld zaprezentował 48-metrowy statek. „La Pausa” zacumowała tuż przy brzegu i została nazwana na cześć letniej rezydencji Gabrielle Chanel na francuskiej Riwierze.
Scenografia stanowiła idealne tło do inspirowanej morzem kolekcji, której twarzą została właśnie hiszpańska aktorka Penélope Cruz. W kolekcji znajdziemy wieczorowe sukienki z odkrytymi plecami, kardigany, ramiona w stylu lat 80., spodnie z wysokim stanem i podkreślona paskiem talię. Projekty utrzymane w odcieniu bieli, pudrowego różu i czerni przełamywały żywe wzory oraz morskie pasy.
Zdobywczyni Oscara, która na co dzień współpracuje z największymi nazwiskami w branży filmowej, tym razem stanęła przed obiektywem Karla Lagerfelda. Aktorka pozuje na czarno-białych zdjęciach w charakterystycznych dla domu mody projektach: tweedowych marynarkach, sweterkach oraz obowiązkowo z nakryciem głowy. Berety i słomkowe kapelusze uzupełniają prezentowane stylizacje i dodają całości wyrafinowanego charakteru.
Aktorka, elegancka, a zarazem gotowa na to, co przyniesie morska wyprawa, w obiektywie projektanta przypomina nam, że podróż sama w sobie jest przyjemnością.